  • 1. Data: 2011-06-01 12:27:33
    Temat: Połasiłam się na Dobre Konto i juz mnie w kulki robią!!!
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Otóż nie wypłacili mi 3 % zwrotu za zakupy za kwiecień a zgodnie z regulaminem
    powinni to zrobic do końca maja

    Albo ja jestem kopnięta albo nie ale oto moje zakupy za kwiecień:

    1) Carrefour Express - 55,69 zł
    2) Statoil (olej napędowy) - 200,02
    3) Lidl - 102,55

    Czy do cholery za te zakupy przysługuje mi zwrot 3 % czy nie - i kto o tym i
    na jakiej podstawie decyduje - czy jest to jakoś sprawdzalne?

  • 2. Data: 2011-06-01 12:50:15
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    > Albo ja jestem kopnięta albo nie ale oto moje zakupy za kwiecień:

    myślem że nie cztałos regulaminu

    jk

  • 3. Data: 2011-06-01 12:57:06
    Od: " " <m...@W...gazeta.pl>

    o to chodzi że czytałam ale skoro nie zwrócili to gdzie jest bład

    czyli co należy się zwrot za mooje zakupy czy nie

  • 4. Data: 2011-06-01 13:40:35
    Od: "Marcin" <Marcin_Tołoczko@torel.pl>

    >o to chodzi że czytałam ale skoro nie zwrócili to gdzie jest bład

    doczytaj....

    jk

  • 5. Data: 2011-06-01 13:52:22
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 12:27:33 +0000, napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy do cholery za te zakupy przysługuje mi zwrot 3 % czy nie - i kto o
    > tym i na jakiej podstawie decyduje - czy jest to jakoś sprawdzalne?

    Popatrz w archiwum grupy, bo był ten temat już nieraz wałkowany.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-06-01 14:37:30
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    ale nic jej nie odpowiedzieliscie tylko bicie piany

    a w zasadzie ja tez nie rozumiem tych zasad - jaki sklep kiedy

    kupila w lidlu carfurze i statoilu i nie dostała zwrotu?

    nie czaje

  • 8. Data: 2011-06-01 15:29:18
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-01, o 16:37:32 Józef Gołaś oznajmił co następuje:

    >ale nic jej nie odpowiedzieliscie tylko bicie piany
    >
    >a w zasadzie ja tez nie rozumiem tych zasad - jaki sklep kiedy
    >
    >kupila w lidlu carfurze i statoilu i nie dostała zwrotu?
    >
    >nie czaje

    Punkt musi mieć określomy w regulaminie promocji MCC.
    To podstawowy warunek.
    O to jaki ma faktycznie MCC możesz się spytać chyba tylko ekłajera, z
    którym ma podpisaną akceptację kart.

    --
    Joossef

  • 9. Data: 2011-06-01 19:47:23
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czyli carrefour lidl i statoil w to niewchodzą?

    żałosne by to było az mi sie wierzyc nie chce

  • 10. Data: 2011-06-01 20:45:12
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-06-01 17:29, Joossef pisze:
    > Punkt musi mieć określomy w regulaminie promocji MCC.
    > To podstawowy warunek.

    Akurat tamte punkty mają, więc pozostaje reklamacja.

    --
    Raf