  • 1. Data: 2011-06-01 19:47:09
    Temat: opłata za konto za zero
    Od: gumis <t...@o...eu>

    Przekształciłem zwykłe konto (6.9zł opłaty za konto i chyba 2 za online)
    na konto za zero. W kwietniu wpłaciłem 2k z innego banku, w maju to
    samo. I za obydwa miesiące pobrano mi opłatę za konto (za dostęp przez
    internet nie).
    Wg. pko opłata wynosi 0 zł za prowadzenie konta* gdzie * oznacza przy
    systematycznych wpływach minimum 2000 zł / miesiąc, w przeciwnym razie
    opłata za prowadzenie konta wynosi 6,90 zł / miesiąc (skopiowane ze ich
    strony)
    To mam te systematyczne wpływy czy nie ? :) Reklamować ?
    gumis

  • 2. Data: 2011-06-01 20:09:59
    Temat: Re: opłata za konto za zero
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "gumis" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > strony)
    > To mam te systematyczne wpływy czy nie ? :) Reklamować ?

    Zobacz czy tu znajdziesz satysfakcjonujaca cie odpowiedz :)
    http://www.forum-bankowe.pl/tematy27/pko-bp-konto-za
    -zero-opinie-vt3951.htm

  • 3. Data: 2011-06-01 21:20:17
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-06-01 22:09, Waldek pisze:

    > http://www.forum-bankowe.pl/tematy27/pko-bp-konto-za
    -zero-opinie-vt3951.htm

    Widać, że PKP ze świnką-skarbonką z pomarańczowym żetonem ma coraz
    lepszą prasę po wprowadzeniu tej oferty ;)

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2011-06-01 21:35:18
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-06-01 23:20, Krystek pisze:

    -zero-opinie-vt3951.htm

    > Widać, że PKP ze świnką-skarbonką z pomarańczowym żetonem ma coraz
    > lepszą prasę po wprowadzeniu tej oferty ;)

    PKO, rzecz jasna. To PKP wzięło się z lektury pl.misc.kolej przez
    zajrzeniem na pbb :P

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-06-01 22:37:59
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zobacz czy tu znajdziesz satysfakcjonujaca cie odpowiedz :)
    > http://www.forum-bankowe.pl/tematy27/pko-bp-konto-za
    -zero-opinie-vt3951.htm

    Ostatni post:
    "A czy w bankomatach euronetu pobierana jest prowizja???"
    Ja nie odpowiem - nie mialbym serca :).

    Te reklamy z Majewskim sa naprawde sa oglupiajace...

  • 6. Data: 2011-06-02 09:02:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 1 Jun 2011 22:09:59 +0200, Waldek wrote:
    > Zobacz czy tu znajdziesz satysfakcjonujaca cie odpowiedz :)
    > http://www.forum-bankowe.pl/tematy27/pko-bp-konto-za
    -zero-opinie-vt3951.htm

    ,,Pko konto za zero jest możliwe do prowadzenie przy stałych
    systematycznych wpływach z tytułu WYNAGRODZENIA BĄDŹ POBORÓW . Tylko te
    2 tytuły zwalniają z opłaty za prowadzenie rachunku 6,90 zł . I tego nie
    ma napisane w regulaminie , stronie internetowej czy reklamie oraz tego
    się nie da zmienić już w systemie , żeby inne wpływy były traktowane
    jako systematyczny ,nawet jak pisze LP ( lista płac ) np. to będzie się
    naliczać opłata 6,90 . Te informacje udzielają tylko doradcy w
    oddziałach [...]''

    Niech mi ktos powie, ze to jest nieprawda...

    Przeciez filar PKO dostaje przelewy z tytulem:

    swiadczenie ZUS [numerki] EMERYTURA/RENTA

    Jak podchodze z niufnoscia do postow z roznych forow, to po ostatnich
    doswiadczeniach z PKOBP jestem sklonny uwierzyc, ze to powyzej to jest
    jeden z ,,bonusow'' dla wytrwalych (tzn tych co się nie dali przekonac
    do zamkniecia i jednak chcieli przejsc do konca przeciagniecie pod kilem
    pt ,,chcialem zmienic taryfe na zero'' :-))

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2011-06-02 19:21:39
    Od: gumis <t...@o...eu>

    W dniu 2011-06-01 22:09, Waldek pisze:

    > Zobacz czy tu znajdziesz satysfakcjonujaca cie odpowiedz :)
    > http://www.forum-bankowe.pl/tematy27/pko-bp-konto-za
    -zero-opinie-vt3951.htm

    To są jakieś jaja :) Wyślę sobie w tym miesiącu przelew WYNAGRODZENIE. Z
    ciekawości. I zapytam się pracodawcy o ten tajemny kod przelewu :)

    pozdrawiam
    gumis

  • 8. Data: 2011-06-02 19:53:16
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > To są jakieś jaja :) Wyślę sobie w tym miesiącu przelew WYNAGRODZENIE. Z
    > ciekawości. I zapytam się pracodawcy o ten tajemny kod przelewu :)

    nie ma zadnego kodu, chodzi o rodzaj wplywu, np. przelew zewnetrzny lub
    wewnetrzny
    jesli zrobisz zewnetrzny przelew z takim tytulem, to durny "system" to
    lyknie

  • 9. Data: 2011-06-04 22:06:59
    Od: gumis <t...@o...eu>

    W dniu 2011-06-02 21:53, brum pisze:

    > nie ma zadnego kodu, chodzi o rodzaj wplywu, np. przelew zewnetrzny lub
    > wewnetrzny
    > jesli zrobisz zewnetrzny przelew z takim tytulem, to durny "system" to
    > lyknie

    No właśnie, kodów nie ma ;) Jak ktoś sugerował. Jesli po wpływie
    wynagrodzenie system mi nie naliczy opłaty to olewam reklamację i robię
    przelewy co miesiąc z takim tytułem. Konto mi nie jest potrzebne (mam w
    pko kredyt hipoteczny), ale może kiedyś tam skorzystam z usług i nie
    będę musiał biegać do oddziału.
    pozdrawiam
    gumis

  • 10. Data: 2011-06-05 05:44:51
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "brum" <b...@o...eu> writes:

    > nie ma zadnego kodu, chodzi o rodzaj wplywu, np. przelew zewnetrzny lub
    > wewnetrzny
    > jesli zrobisz zewnetrzny przelew z takim tytulem, to durny "system" to
    > lyknie

    Chwila, chwila, Gdzie w REGULAMINIE lub TOiP jest mowa o "wynagrodzeniu"
    Bo jeśli nie ma to bym reklamował. Dla zasady.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/