  • 1. Data: 2009-01-12 19:33:07
    Temat: mBank - pracownicy wykorzystuja dane?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Zamowilem przez formularz Karte Kredytowa, w promocji za darmo na zawsze.
    Mialem dostac kurierem, ale odezwal sie pracownik banku, by przyjsc
    podpisac umowe. Podpisalem. A na koncu pani mi mowi:
    MB: Bank przyznal Panu dodatkowa karte, Visa Classic WP
    JA: ale jak to, ja o nia nie wnioskowalem
    MB: mam tu wypelniony wniosek, tylko trzeba podpisac

    No i ja patrze, pani ma juz przygotowany gotowy wniosek o inna karte,
    wypelniony moimi danymi, gotowy do podpisania! Nie wyrazalem zgody na
    wypelnianie moimi danymi przez ta pania wniosku, czy aby ona nie
    posunela sie za daleko korzystajac z danych dostepnych przy obsludze
    innej umowy? Domyslam sie, ze to samowolka pracownika, chcacego
    otrzymac prowizje za karte, ale czy tak wolno? Pani korzystala z
    danych podanych we Wniosku o inna karte. Czy nie zlamala prawa?

    Musze przyznac, ze nie podoba mi sie to co sie u nich dzieje.
    Wroclaw, ul.Krupnicza 10.

    a.

  • 2. Data: 2009-01-12 19:47:06
    Temat: Re: mBank - pracownicy wykorzystuja dane?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Wemif" <w...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > danych podanych we Wniosku o inna karte. Czy nie zlamala prawa?
    >
    > Musze przyznac, ze nie podoba mi sie to co sie u nich dzieje.

    a mi ostatnio wysłałi pocztą taki wniosek wypełniony moimi danymi gotowy do
    podpisania mimo ze o niego nie prosiłem... złamali prawo ?

  • 3. Data: 2009-01-12 20:15:13
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 12 Jan 2009 19:33:07 +0000, Wemif napisał(a):

    > A na koncu pani mi mowi: MB: Bank przyznal Panu dodatkowa karte, Visa
    > Classic WP JA: ale jak to, ja o nia nie wnioskowalem MB: mam tu
    > wypelniony wniosek, tylko trzeba podpisac

    Temat stary jak świat:
    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=871905&t=8
    70750#871905

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2009-01-12 20:22:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 19:33:07 +0000 (UTC), Wemif wrote:

    > MB: Bank przyznal Panu dodatkowa karte, Visa Classic WP
    > JA: ale jak to, ja o nia nie wnioskowalem
    > MB: mam tu wypelniony wniosek, tylko trzeba podpisac

    Albo to prywatna inicjatywa pracownika banku, albo tajna instrukcja banku
    nakazująca wciskanie klientom po dwie karty. Od jakiegoś czasu na forum
    mBanku pojawiają się historie tego typu. Za każdym razem ktoś z mBanku
    deklaruje, że sprawą się zajął:

    "mBank traktuje tego typu sygnały bardzo poważnie i zapewniam Cię, że
    pracownik poniósł juz konsekwencje swojego postępowania. Takie sygnały jak
    Lestka są dla nas bardzo cenne i dbamy o to aby nieuczciwe zachowanie
    doradców nie miało miejsca."

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=870750&t=8
    70750&sr=ld&pn=1&cat=13

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2009-01-12 20:56:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Temat stary jak świat:

    Dzieki. Jakos nie kojarzylem takiejgo tematu na pbb.
    a.

  • 6. Data: 2009-01-13 10:07:32
    Od: michaça <t...@p...pl>

    > Zamowilem przez formularz Karte Kredytowa, w promocji za darmo na zawsze.
    gdzie jest takie promo? rzuc linka

  • 7. Data: 2009-01-13 10:40:17
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    michaça <t...@p...pl> wrote:
    > gdzie jest takie promo? rzuc linka

    Była do 31.12.2008.

    a.

  • 8. Data: 2009-01-13 15:06:33
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > MB: Bank przyznal Panu dodatkowa karte, Visa Classic WP
    > JA: ale jak to, ja o nia nie wnioskowalem
    > MB: mam tu wypelniony wniosek, tylko trzeba podpisac

    Po pierwsze to nie są pracownicy Mbanku tylko osoby na działalności
    gospodarczej. Za wykonaną robotę dostają co miesięczną fakturę, z tak
    zwanych konwersji zwykłych (np. wniosek złożony przez Internet na stronie
    mBanku), mają małe pieniądze, lub wogólne nie mają. Natomiast, jeżeli wcisną
    Klientowi kolejną kartę (zawsze probują, na różne sposoby) to za jedną
    podpisaną kartę mają ok. 100 zł (w zależności od rodzaju karty). Dobrze
    prosperujący "agent" może mieć miesięcznie na fakturze ok. 8000 zł brutto.
    Druga sprawa to to, iż z Mbanku nie dochodzą karty Platinum, ponieważ
    "agenci" nie mają odpowiednich formularzy jeszcze u siebie. Podobno ma to
    się zmienić "na dniach".

    --
    Chandler

  • 9. Data: 2009-01-13 18:57:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Chandler <c...@c...pl> wrote:

    > Po pierwsze to nie są pracownicy Mbanku tylko osoby na działalności
    > gospodarczej. Za wykonaną robotę dostają co miesięczną fakturę, z tak

    Na jakiej zasadzie zatrudniony to nie wiem, w mailu podpisuje się tak:

    Imię Nazwisko
    "Przedstawiciel Bankowy
    ds. Sprzedaży Produktów Kredytowych
    Wydział Kart Kredytowych mBanku

    mBank Centrum Finansowe
    ul. Kuźnicza 10, 50-138 Wrocław"

    a.

  • 10. Data: 2009-01-13 22:35:13
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>

    On 2009-01-13, Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Na jakiej zasadzie zatrudniony to nie wiem, w mailu podpisuje się tak:

> [...]

    Zwykły 'mKiosk' prowadzony na zasadach Dz.G. nie polecam. Był kiedyś
    jakiś kiosk w którym pracowali _pracownicy_ mBanku, ale to było w
    czasach 'wpłatomatów łupanych' (pierwsze miesiące po wstawieniu
    wpłatomatu w Jankach, znajoma pracowała) potem siem to pozmieniało i nie
    jest to _pracownik_ w sensie Umowy o Prace. Zapewne zaraz ktoś powie że
    on ma zapewne jakieś tam Umowy z mBankiem o poufności i dobrym
    wychowaniu, ale w praktyce to na stronach www łatwo sprawdzić, właściwie
    to Dz.G. otwarta + niekaralność + lokal i już masz wizytówkę mBanku...

    kd,

    ps. jeśli jakiś *pracownik* BRE Banku S.A. czytuje grupę to niech
    wyprostuje :p

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej