  • 1. Data: 2009-01-12 18:44:29
    Temat: Gdzie darmowe konto do wpłat?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    ponieważ kiosyk mBancku mi się sfajczył, szukam jakiegoś banku do wpłat do
    mBanku:

    a) darmowe wpłaty
    b) darmowe przelewy (może być 1 zdefiniowany)
    c) darmowe prowadzenie
    d) kasa do wpłat

    Mam Łukasza ekonto.... Ma darmowe wpłaty, darmowe przelewy zdefiniowane i
    prowadzenie, ale kuźwa nie ma kasy do wpłat tylko te zasrane okienka
    uniwersalne. No i kolejki tam są na kilka godzin stania. :(

    Czy jakiś inny bank oferowałby mi możliwość bezprowizyjnych wpłat na mBank?

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.

  • 2. Data: 2009-01-12 18:56:19
    Temat: Re: Gdzie darmowe konto do wpłat?
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Czy jakiś inny bank oferowałby mi możliwość bezprowizyjnych wpłat na
    > mBank?

    Multibank. U mnie się sprawdza.
    Lukas w moim mieście ma wpłatomat.

  • 3. Data: 2009-01-12 18:57:04
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > uniwersalne. No i kolejki tam są na kilka godzin stania. :(
    >
    > Czy jakiś inny bank oferowałby mi możliwość bezprowizyjnych wpłat na mBank?

    BGŻ, Alior i pewnie wiele innych.

  • 4. Data: 2009-01-12 19:31:22
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Tristan wrote:

    > ponieważ kiosyk mBancku mi się sfajczył, szukam jakiegoś banku do
    > wpłat do mBanku:

    Kiosk w Bytomiu?

  • 5. Data: 2009-01-12 19:57:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > mBanku:
    >
    > a) darmowe wpłaty
    > b) darmowe przelewy (może być 1 zdefiniowany)

    napisz co masz blisko siebie, pomyślimy

  • 6. Data: 2009-01-12 20:18:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 20:31
    (autor Bogdan B.
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkg5to$fd$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Kiosk w Bytomiu?

    Za daleko....

  • 7. Data: 2009-01-12 20:19:58
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 20:57
    (autor zlotowinfo
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkg7b9$c65$1@inews.gazeta.pl>):

    > Użytkownik "Tristan" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    > napisz co masz blisko siebie, pomyślimy

    Chyba wszystko co się rusza. Teraz kuźwa wszystko polikwidowali i banki
    pozasadzali. Matrasa zlikwidowali - bank. Nawet moją ukochaną Pizza HUT i
    zrobili Jebany WBK, jakby nie mogli gdzie indziej.

  • 8. Data: 2009-01-12 20:21:26
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 19:56
    (autor Szymon
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkg3nm$1j5$1@news.dialog.net.pl>):

    > Multibank. U mnie się sprawdza.

    Ale za multi się płaci, prawda?

    > Lukas w moim mieście ma wpłatomat.

    No ale wpłatomaty są tylko do rat, tak mówiła obsługa Łukasza.

  • 9. Data: 2009-01-12 21:34:50
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Tristan" news:gkg2b2$fdp$3@news.interia.pl

    > Czy jakiś inny bank oferowałby mi możliwość bezprowizyjnych wpłat na
    mBank?

    Konto internetowe w getin banku.

  • 10. Data: 2009-01-12 22:20:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 12 styczeń 2009 19:56
    (autor Szymon
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gkg3nm$1j5$1@news.dialog.net.pl>):

    > Multibank. U mnie się sprawdza.

    Ale za multi się płaci. Albo 3zł za każdą wpłatę albo 2zł miesięcznie za
    wpłatomat. Trochę mi szkoda wywalać kasę tylko temu, że mój wpłatomat się
    sfajczył.