  • 1. Data: 2009-01-12 17:22:46
    Temat: Co zamiast lokat - nowe propozycje
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    Witam,

    Co sądzicie o polisie http://dlaciebie.bzwbk.pl/66520

    W porównaniu do mBanku wydaje się całkiem sensowna. Prawdopodobny zysk nie
    jest może imponujący, ale wyższy, niż na standardowej lokacie.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-01-12 17:33:07
    Temat: Re: Co zamiast lokat - nowe propozycje
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 18:22:46 +0100, "Błażej" <e...@p...fm> wrote:

> [...]
    >
    >W porównaniu do mBanku wydaje się całkiem sensowna. Prawdopodobny zysk nie
    >jest może imponujący, ale wyższy, niż na standardowej lokacie.

    http://www.bfg.pl/u235/navi/28413 (tabelka u dolu strony) - decyzja o
    podjetym ryzyku nalezy do Ciebie.

  • 3. Data: 2009-01-12 19:32:13
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 12 Jan 2009 18:33:07 +0100, cpr <cpr_@_pl.pl> wrote:

    >http://www.bfg.pl/u235/navi/28413 (tabelka u dolu strony) - decyzja o
    >podjetym ryzyku nalezy do Ciebie.

    A czy nie jest tak, że polisy ubezpieczeniowe mają jakieś swoje
    gwarancje?

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2009-01-12 19:37:48
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl>

  • 5. Data: 2009-01-12 20:32:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    cpr <cpr_@_pl.pl> writes:

    > http://www.bfg.pl/u235/navi/28413 (tabelka u dolu strony) :-)
    No i?
    Wiemy, że BFG tego nie gwarantuje. Ale nie ma czegoś gwarantującego
    wypłatę ubezpieczeń?
    KJ

  • 6. Data: 2009-01-12 20:53:23
    Od: cpr <cpr_@_pl.pl>

    On Mon, 12 Jan 2009 21:32:50 +0100, k...@p...onet.pl (Kamil
    Jońca) wrote:

    >No i?
    >Wiemy, że BFG tego nie gwarantuje. Ale nie ma czegoś gwarantującego
    >wypłatę ubezpieczeń?
    >KJ

    "gwarancje Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego w przypadku
    upadlosci towarzystwa ubezpieczeniowego - 50% wierzytelnos'ci nie
    wie;cej niz. 30.000 EUR"

    (to jest w "tablece" http://www.bfg.pl/u235/navi/28413 ).

    SKOKi tez maja wlasne gwarancje (ale NIE gwarancje BFG) - nie wiem
    jakie produkty finansowe/ubezpieczeniowe sprzedaja (ale patrz P.S. -
    cos tam znalazlem).

    P.S.

    Ponoc SKOK w Wolominie ma 9.5 na lokacie :-) (bez gwarancji BFG)

  • 7. Data: 2009-01-12 20:58:10
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Co sądzicie o polisie http://dlaciebie.bzwbk.pl/66520
    >
    > W porównaniu do mBanku wydaje się całkiem sensowna. Prawdopodobny zysk
    > nie jest może imponujący, ale wyższy, niż na standardowej lokacie.

    prawdopodobny zysk? Juz mi sie nie podoba.
    Jaki ma byc ten prawdopodobny zyk i jaka jest ta prawdopodobnosc?

    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
    jak pisze się słowo właściwe." Julian Tuwim

  • 8. Data: 2009-01-12 21:21:30
    Od: "konrad022" <k...@g...pl>

    Mowi sie prawdopodobienstwo.
    Daj sobie z tym spokoj.

    wiadomości news:12012009.42EF325A@budzik61.poznan.pl...

  • 9. Data: 2009-01-12 21:58:07
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Mowi sie prawdopodobienstwo.
    > Daj sobie z tym spokoj.

    pisze sie pod cytatem.
    Z czym mam sobie dac spokój? z zaspokajaniem swojej ciekawosci?

    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz
    ssać i ssać... raz szybciej, raz wolniej. Tak właśnie je się raki.

  • 10. Data: 2009-01-13 17:21:23
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > Mowi sie prawdopodobienstwo.
    > Daj sobie z tym spokoj.

    prawdopodobny:
    możliwy, niewykluczony, ewentualny, hipotetyczny, przypuszczalny,
    potencjalny, domniemany, spodziewany, przewidywany