  • 1. Data: 2010-06-10 05:14:59
    Temat: mBank -> Polbank - Warto przejsc?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Warto przejsc (przeniesc 10k-20k pln) z mBanku do Polbanku?

    Chodzi mi o darmowe konto, z darmowa karta,
    (moga byc warunki: darmowa karta jesli uzywana)
    darmowymi przelewami i dobrze oprocentowanym
    tworem typu lokata jednodniowa (mBank)
    czy Konto Mocno Oszczędzające (Polbank).

    Wiadomo, że bank jest grecki i nie podlega pod BFG:
    - Jesli przeniose tam 20k pln i bank padnie,
    (niekoniecznie przez kryzys grecki :)
    to co sie stanie z moimi oszczedosciami?

    Moze znacie inne, lepsze / bardziej pewne ofery?

  • 2. Data: 2010-06-10 07:34:37
    Temat: Re: mBank -> Polbank - Warto przejsc?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Cze, 07:14, "Q" <n...@s...pl> wrote:
> [...]
    >   (niekoniecznie przez kryzys grecki :)
    >   to co sie stanie z moimi oszczedosciami?
    >
    > Moze znacie inne, lepsze / bardziej pewne ofery?

    Lepiej Eurobank, a kwoty pod drobne wyplaty bankomatowe dalej trzymac
    w mBanku.
    Karta w Eurobanku jest platna (zlotowka) i wiekszosc bankomatow
    rowniez platna (chyba zlotowka od operacji).

  • 3. Data: 2010-06-10 07:47:45
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Wiadomo, że bank jest grecki i nie podlega pod BFG:
    > - Jesli przeniose tam 20k pln i bank padnie,
    > (niekoniecznie przez kryzys grecki :)
    > to co sie stanie z moimi oszczedosciami?

    Przepadną, przynajmniej dla ciebie. Może spadkobiercy coś dostana?
    Wiesz że BFG nie spłacił jeszcze wszystkich zaległości po upadku Banku
    Staropolskiego w 2001?

  • 4. Data: 2010-06-10 08:10:08
    Od: Młotkowy <n...@o...pl>

    Q pisze:
    > Warto przejsc (przeniesc 10k-20k pln) z mBanku do Polbanku?

    nie warto.

    Jeśli to nie jest kasa na bieżące wydatki, to ulokuj w OF/EB, a konto
    zostaw w mB, bo sprawnie działa.

    Polbank IMHO jest dla hardkorowców.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 5. Data: 2010-06-10 08:24:26
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Q" news:hups9u$1vm$1@news.task.gda.pl

    [wycięto słowa autora]

    Jeżeli wiesz, że kasy nie będziesz potrzebował przez okres od 6 do 12
    miesięcy to tylko lokaty optymalne w OF.
    Obecna promocja na 5.65 kończy się jutro i tylko niebiosa raczą wiedzieć czy
    ów promocja będzie przedłużona czy też nie.

  • 6. Data: 2010-06-10 09:29:44
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > Obecna promocja na 5.65 kończy się jutro i tylko niebiosa raczą
    > wiedzieć czy
    > ów promocja będzie przedłużona czy też nie.

    A gdzie taka informacja na stronie opena bo nigdzie tego nie widzę.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 7. Data: 2010-06-10 10:57:47
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "Damian Niusy" news:huqba7$8re$1@news.onet.pl

    > A gdzie taka informacja na stronie opena bo nigdzie tego nie widzę.

    http://openonline.pl/lokaty/info/102/ - rano jeszcze była info, że oferta
    ważna do dzisiaj tj. 10 czerwca.
    Jak widać przedłużyli i chwała im za to :)

  • 8. Data: 2010-06-10 12:19:26
    Od: "Ojojoj" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Młotkowy" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Polbank IMHO jest dla hardkorowców.

    Spojrzałem na wykres ASE General Index - Grecja (ATGI)
    fatalnie to wygląda.
    http://stooq.pl/q/?s=atgi

    EFG Eurobank (własciciel Polbanku) podobnie fatalnie :
    http://www.ase.gr/content/en/Companies/ListedCo/Prof
    iles/pr_Hist.asp?Cid=64&coname=EFG+EUROBANK+ERGASIAS
    +S%2EA%2E

    nie sprawdzałem innych greckich banków.

  • 9. Data: 2010-06-10 12:19:33
    Od: "Ojojoj" <r...@h...pl>

    Użytkownik "Marcepan" <m...@m...on> napisał w wiadomości

    > Przepadną, przynajmniej dla ciebie. Może spadkobiercy coś dostana?
    > Wiesz że BFG nie spłacił jeszcze wszystkich zaległości po upadku Banku
    > Staropolskiego w 2001?

    Przecież BFG nie ma nic wspólnego z greckim bankowym funduszem
    gwarancyjnym. Dlaczego jako przyklad dajesz BFG ?
    Jakie są powody, że BFG jeszcze nie spłacił ?
    Sadzisz, że Grecy też będą się ociągać, dlaczego ?

  • 10. Data: 2010-06-10 13:15:53
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-10 09:34, krzysztofsf pisze:

    > Karta w Eurobanku jest platna (zlotowka) i wiekszosc bankomatow
    > rowniez platna (chyba zlotowka od operacji).

    Od minimum 5 zł.

    --
    animka