  • 1. Data: 2010-06-08 19:03:00
    Temat: Płatność kartą na A4
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanko do szanownego grona.

    Może ktoś się będzie orientować czy kartami debetowymi z Alior banku
    można płacić na autostradzie A4 Kraków-Katowice.
    Bo dzisiaj właśnie chciałem zapłacić w Balicach tą kartą i dostałem
    odmowę "Transakcja nieudana - Nie honorować"
    Karta oczywiście aktywna, była już używana, kasa na koncie też była.

    Na bramkach w Brzęczkowicach zapłaciłem drugą karta z BZWBK i przeszło
    bez problemu. Tylko się zdziwiłem że nie trzeba było wklepać pinu ani
    złożyć podpisu: "Podpis nie wymagany"

    Czy jest to może spowodowane tym że karty Aliora wymagają pinu a tam
    nie maja tego pin pada ?

    Pytam się bo raczej mało korzystam z kart a teraz przy tych promocjach
    trzeba ich używać :)

    Damian

  • 2. Data: 2010-06-08 19:07:07
    Temat: Re: Płatność kartą na A4
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 08.06.2010 21:03, Damian Niusy pisze:
> [...]
    > nie maja tego pin pada ?
    >
    > Pytam się bo raczej mało korzystam z kart a teraz przy tych promocjach

    Ja płaciłem kartą Aliora niedawno na A4 (tyle, że to była kredytowa, ale
    transakcja poszła online więc nie powinno być żadnej różnicy w/s do
    debetowej), żadnych problemów.

    Michał

  • 3. Data: 2010-06-08 21:08:54
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Michal wrote:

    > Ja płaciłem kartą Aliora niedawno na A4 (tyle, że to była kredytowa, ale
    > transakcja poszła online więc nie powinno być żadnej różnicy w/s do
    > debetowej), żadnych problemów.

    ja na a4 place kredytowka citi, idzie bez podpisu i bez pina.

  • 4. Data: 2010-06-08 21:19:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja na a4 place kredytowka citi, idzie bez podpisu i bez pina.

    dokładnie tak jak piszesz, szkoda że PyP jeszcze nie wprowadzili...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-06-09 06:35:38
    Od: "Pablo" <p...@n...pl>

    "RobertS" news:humc4i$250g$1@opal.icpnet.pl

    > dokładnie tak jak piszesz, szkoda że PyP jeszcze nie wprowadzili...

    nie zapominajmy o PW :)