  • 1. Data: 2005-12-23 14:14:30
    Temat: konto w mbanky i wplata gotowki
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    Mam konto w banku, potzrebuje w jeden dzien wyplacic ponad 15 000 zl.
    Najpier zadzwonilem sobie do Millenium i spytalem czy wyplaca mi taka
    kase-dowiedzialem sie ze nie mimio iz mbank jest powiazanany z miellenium.
    Na infolinii mbank dowiedzialem sie ze jednak moge wyplacic pieniadze w
    oddziale innego banku...
    No to dzwonie sobie do Bph a tu kobieta mi mowi ze z konta innego banku nie
    wyplace sobie kasy u nich (oczywiscie majac kasrte do tego konta)....
    NIech mi ktos najlepiej z autopsji to wyjasni...czy ja to moge wyplacic w
    innym banku czy nie bo juz glupi jestem

  • 2. Data: 2005-12-23 14:19:55
    Temat: Re: konto w mbanky i wplata gotowki
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    Konto mam w mBanku...

  • 3. Data: 2005-12-23 14:22:12
    Od: Przemek <c...@p...pf.pl>

    retryko napisał(a):
> [...]
    > wyplace sobie kasy u nich (oczywiscie majac kasrte do tego konta)....
    > NIech mi ktos najlepiej z autopsji to wyjasni...czy ja to moge wyplacic w

    mBank powiązany z millenium? :/

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-12-23 14:31:46
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    > mBank powiązany z millenium? :/

    chodzilo o MultiBank :)

  • 5. Data: 2005-12-23 14:47:51
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    retryko wrote:

> [...]
    > NIech mi ktos najlepiej z autopsji to wyjasni...czy ja to moge
    > wyplacic w innym banku czy nie bo juz glupi jestem

    Prawdopodobnie uda ci się w oddziale banku w którym w okienku mają POS.
    To jest taki mały terminal.

  • 6. Data: 2005-12-23 15:22:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> writes:

    > Prawdopodobnie uda ci się w oddziale banku w którym w okienku mają POS.
    > To jest taki mały terminal.

    POS to jest "point of sale" i takiego czegos zwykle w banku nie maja.
    Natomiast terminal do wyplat gotowkowych z karty - bardzo czesto.
    Tyle ze przypuszczalnie tak samo mozna to wyplacic w bankomacie.
    Kwestia limitow.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2005-12-24 12:36:26
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    "retryko" <z...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > NIech mi ktos najlepiej z autopsji to wyjasni...czy ja to moge wyplacic
    > w innym banku czy nie bo juz glupi jestem

    ING OKO - nic za rowadzenie, 30K bez uprzedzenia, o ile masz nerwy do ich
    piorunskich procedur (chocby przy blokadze konta) i moim zdaniem nie za
    idalne zabezpieczenia..., mozesz tez podbic limit na ekarcie ale to max 5K
    dziennie. OKO chyba najlepsze

    Pozdr