  • 1. Data: 2005-12-23 02:22:23
    Temat: PAJAC Z BANKU
    Od: "Krzysztof " <p...@g...pl>

    W telewizorze wczoraj (w czwartek wieczorem) wystapil PAJAC BANKOWY.
    Usmiechniety od ucha do ucha Pajac - przedstawiciel Banku - powiedzial, ze
    "troche przedluzylo sie conocne przetwarzanie danych" jesli ja mam zwidy i
    omamy wzrokowo sluchowe to przepraszam za Pajaca. Ale jesli ten Pan
    rzeczywiscie to powiedzial to moze jednak dobrze by bylo, zeby sie bank PKOBP
    zastanowil czy takie Pajacowanie przystoi przedstawicielom instytucji, ktora
    kiedys nalezala do tak zwanych instytucji zaufania publicznego. Mozecie sobie
    klamac tak jak kiedys ale wysylanie na wizje Pajaca, ktory bedzie opowiadac
    ewidentne bzdury i do tego bezszczelnie sie usmiechac, to naprawde swiadczy o
    olewaniu kientow do potegi enter.
    Tak, pospsulo sie cos w waszym systemie bankowym. Wszyscy o tym wiedza. Ale
    skoro to Bank to nie robcie cyrku z takim pajacowaniem. Szacunku ten bank i
    tak nie zdobedzie juz u kogokolwiek ale nabijanie sie z klientow jest oburzajace.

    pozdrowienia od klienta nr 112
    k.

  • 2. Data: 2005-12-23 06:22:30
    Temat: Re: PAJAC Z BANKU
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krzysztof " <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W telewizorze wczoraj (w czwartek wieczorem) wystapil PAJAC BANKOWY.
    > Usmiechniety od ucha do ucha Pajac - przedstawiciel Banku - powiedzial, ze
    > "troche przedluzylo sie conocne przetwarzanie danych"

    A wy w tym 'banku' nadal chcecie miec konta ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-23 07:23:09
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > W telewizorze wczoraj (w czwartek wieczorem) wystapil PAJAC BANKOWY.

    - najpierw pajac z pkobp powiedzial ze to (inteligo) wina polcardu :-)
    - potem pajac polcardowy powiedzial ze to wina operatora telekomunikacyjnego
    ktorego lacza dzierzawia
    - szkoda ze pajac z telekomunikacji nie powiedzial ze to wina miedzi po ktorej
    biegaja sygnaly a ktora lezy w ziemi (np ze sie zatkala pod wplywem duzego ruchu
    swiatecznego - bo to jest glowny problem inteligo na kazdym szczeblu)

    - a kazde dziecko wie ze problemy zaczely sie w momencie upgradu softu - strony
    inteligo do tego pewnie maja wlamy

  • 4. Data: 2005-12-23 08:32:07
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michal M <w...@...pl> napisał(a):
    > - a kazde dziecko wie ze problemy zaczely sie w momencie upgradu softu -
    > strony
    > inteligo do tego pewnie maja wlamy

    Co maja? Wez sie zastanow, zanim takie rzecy zaczniesz pisac na publicznym
    forum...

  • 5. Data: 2005-12-23 08:59:35
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Co maja? Wez sie zastanow, zanim takie rzecy zaczniesz pisac na publicznym
    > forum...

    myslisz ze samo pojawienie sie w serwisie transakcyjnym nowych bannerow typu ten
    "internetowy do potegi enter" tak popsulo cale inteligo?
    czy moze wierzysz pajacom z tv ze to duzy ruch swiateczny jest temu winny?

  • 6. Data: 2005-12-23 14:22:26
    Od: Krzysztof <k...@s...com>

    Michal M wrote:

    > myslisz ze samo pojawienie sie w serwisie transakcyjnym nowych bannerow
    > typu ten "internetowy do potegi enter" tak popsulo cale inteligo?
    > czy moze wierzysz pajacom z tv ze to duzy ruch swiateczny jest temu winny?

    Ja Wam powiem co jest powodem.

    Nie wiem czy pamietacie jak bylo "za Niemca". Nowe funkcjonalnosci byly
    testowane bardzo dlugo na dodatkowym systemie, a upgrade'y nadchodzily
    po cichu, czasami nawet bez informacji ze strony Inteligo.

    W tym samym czasie kolejna funkcjonalnosc mBanku (wprowadzana szybko i z
    wielka pompa) pociagala za soba niestabilnosc systemu, czasami
    niedopracowane funkcje (wystarczy zerknac do archiwum grupy z tego okresu).

    Teraz widac, ze specjalisci (przez duze S)z dziedziny systemow
    informatycznych przeszli do konkurencji a nowe funkcjonalnosci
    wprowadzane sa na sile, odgornie, przy uzyciu metod bardziej znanych z
    BPH, mBanku czy tez (ostatnio) Lucasa.

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG

  • 7. Data: 2005-12-23 17:09:53
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    napisał w wiadomości
    pl...

    > Co maja? Wez sie zastanow, zanim takie rzecy zaczniesz pisac na publicznym
    > forum...

    Dlaczego publicznym ?
    To miejsce wymiany prywatnych zdan wsrod osob prywatnych zainteresowanych
    podobna tematyka...
    Publiczne fora to gazety.

  • 8. Data: 2005-12-23 17:15:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Artur O. wrote:

    > Dlaczego publicznym ?
    > To miejsce wymiany prywatnych zdan wsrod osob prywatnych zainteresowanych
    > podobna tematyka...
    > Publiczne fora to gazety.

    A to się kiedys zdziwisz.