  • 11. Data: 2022-06-07 12:18:31
    Temat: Re: konto bankowe dla mikro firmy
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2022-06-04 o 08:34, cyklista pisze:

    > Dla mnie wygoda banku oznacza jak najmniej kliknięć i w czasie logowania
    > i potem żeby zrobić przelew do 20 zdefiniowanych odbiorców. Więc odpadną
    > banki gdzie nie można ustawić sobie w przeglądarce startu od strony
    > logowania (a nie tylko ogólnej a potem dopiero klikać na zaloguj).
    > Wygrają te gdzie po zalogowaniu będę widział listę moich zdefiniowanych
    > i jednym kliknięciem na konkretnego (ewentualnie dwoma jak mam ich 20 a
    > na liście widać jednorazowo5)rozpoczynam przelew i zostanie tylko
    > wpisanie kwoty i faktur i jedno lub dwa kliknięcia zatwierdza zlecenie.
> [...]

    Nigdy na żywo nie widziałem, bo się dzieje 240 km ode mnie, a ostatnio w
    firmie byłem chwilę może z 5 lat temu ale podobno realizowanie takich
    iluś przelewów to wszystko się robi w programie (nie od banku) u siebie
    i potem (mniej więcej jednym kliknięciem) wszystko to trafia do banku
    (BZWBK -> Santander) do realizacji.
    To takie skojarzenie z Twoim opisem wygody banku, ale pewnie nic nowego
    nie napisałem.
    P.G.