  • 1. Data: 2022-05-31 15:57:19
    Temat: Logowanie do PeKaO24
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma ktoś konto w tym PKO.SA i możne zdradzić sekrety zalogowanie się na
    ich stronę? Chodzi pewnie o nieścisłości w "wybierz wybrane znaki z
    ustalonego hasła",.. Hasło mam jedenastoznakowe i nie mam pojęcia które
    znaki wybrać bo formularz logowania jest wyposażony w miejsce na  na
    kilka znaków. Wpisywałem pierwsze znaki hasła, wpisywałem ostatnie, i
    inne  kombinacje, wszystko na nic - "błędne hasło", na koniec całkowicie
    zablokowało dostęp. A może ten bank w ogóle ma jakieś skopane logowanie?
    Mam konta w kilku innych bankach, ale z taką partyzantką to jeszcze nie
    miałem nieprzyjemności.

  • 2. Data: 2022-05-31 16:07:08
    Temat: Re: Logowanie do PeKaO24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 31 May 2022 15:57:19 +0200, trybun wrote:
    > Ma ktoś konto w tym PKO.SA i możne zdradzić sekrety zalogowanie się na

    Pekao. Nie mylic z PKO :-)

> [...]
    > kilka znaków. Wpisywałem pierwsze znaki hasła, wpisywałem ostatnie, i
    > inne  kombinacje, wszystko na nic - "błędne hasło", na koniec całkowicie

    Co ty masz za przegladarke?
    U mnie wyraznie widac, ktore znaki chce.

    https://www.pekao24.pl/logowanie

    > zablokowało dostęp. A może ten bank w ogóle ma jakieś skopane logowanie?
    > Mam konta w kilku innych bankach, ale z taką partyzantką to jeszcze nie
    > miałem nieprzyjemności.

    No ale akurat wiekszosc bankow ma hasla "maskowane".

    J.

  • 3. Data: 2022-05-31 17:10:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 15:57:24 UTC+2 trybun napisał(a):
> [...]
    > zablokowało dostęp. A może ten bank w ogóle ma jakieś skopane logowanie?
    > Mam konta w kilku innych bankach, ale z taką partyzantką to jeszcze nie

    Weź no zrób screenshot, bo nie chcę bez pokrycia używać słów uznawanych powszechnie
    za obraźliwe ;>
    Pod kratkami są liczby, pokazują, który z kolei znak hasła masz wpisać w daną kratkę.
    Tylko teraz najpierw musisz przejść procedurę odblokowania hasła.

  • 4. Data: 2022-05-31 17:14:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 16:07:10 UTC+2 J.F napisał(a):

    > No ale akurat wiekszosc bankow ma hasla "maskowane".

    Sam jesteś "większość".
    Na 8, z których korzystam, 6 ma zwykłe (może i da się włączyć maskowane
    albo ew. "da się wyłączyć maskowane"), a jedynie 2 upierają się przy maskowanych.
    6 to: santander, mille, mBąk, citi, inteligo, N26
    2 to: bnp paribas, kantor aliora

  • 5. Data: 2022-05-31 17:49:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

> [...]
    > albo ew. "da się wyłączyć maskowane"), a jedynie 2 upierają się przy maskowanych.
    > 6 to: santander, mille, mBąk, citi, inteligo, N26

    Kantor aliora daje wybór (podobnie jak sam alior) między maskowanym a
    zwykłym.
    Do tego ING wymusza maskowane.
    KJ

  • 6. Data: 2022-05-31 18:12:41
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 31.05.2022 o 16:07, J.F pisze:
    > Pekao. Nie mylic z PKO :-)

    No fakt, teraz PKO BP to także SA. ?

    > Co ty masz za przegladarke?
    > U mnie wyraznie widac, ktore znaki chce.
    >
    > https://www.pekao24.pl/logowanie

    Ano tak się złożyło że wyjątkowo użyłem Firefoxa, a on ma idiotyczny
    zwyczaj przesłaniania fragmentu okna swoimi podpowiedziami. Tak że te
    wskazówki z dołu były niewidoczne.

    Tym niemniej po przejściu ścieżki odblokowującej dostęp wszystko już
    jest w porządku. Dzieki za informacje.

    > No ale akurat wiekszosc bankow ma hasla "maskowane".
    >
    > J.

    Jeszcze się z czymś takim nie spotkałem.

  • 7. Data: 2022-05-31 18:13:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 17:53:36 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Kantor aliora daje wybór (podobnie jak sam alior) między maskowanym a
    > zwykłym.

    Rzeczywiście, nie wiem już, czy specjalnie nie zmieniłem (żeby trenować maskowane)
    czy nie zauważyłem
    pojawienia się tej opcji - ale już jest 7:1.

    > Do tego ING wymusza maskowane.

    Plus nadaje kretyńskie loginy (kantor aliora też upiera się na maila i nie pozwala
    wybrać własnego aliasu).
    Mi, nie wiadomo dlaczego, dali skrót drugiego imienia.
    Ogólnie to się zastanawiam, czy sam rozwiązałem umowę o bankowość internetową
    (została mi "pusta"
    po karcie kredytowej - nawet niezłą mieli "otwartą bankowość") czy sami mi to
    zamknęli.
    Ale przez telefon się nie da dowiedzieć, trza iść do oddziału.
    Miałem pod blokiem, ale niestety przenieśli pod skarpę.

  • 8. Data: 2022-05-31 18:13:37
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    kratkę.
    > Tylko teraz najpierw musisz przejść procedurę odblokowania hasła.

    Np. w Operze widać te liczby, ale Firefox którego użyłem zasłonił
    okienkiem podpowiedzi.

    Tak, już odblokowałem dostęp.

  • 9. Data: 2022-05-31 18:25:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 31 maja 2022 o 18:13:39 UTC+2 trybun napisał(a):
    > Np. w Operze widać te liczby, ale Firefox którego użyłem zasłonił
    > okienkiem podpowiedzi.
    >
    > Tak, już odblokowałem dostęp.

    Podoba mi się takie odważne podejście, nowy bank, nowa przeglądarka...
    A jaki masz ekran?
    Bo u mnie to okienko zasłania liczby tylko pod 7 (z 16) okienkami.
    Dopiero na zoom 50% zasłania wszystko.
    Swoją drogą koncertowo spaprana strona (lub jej współpraca z firefox) - na zoomach
    poniżej
    100% szesnaste okienko przeskakuje do drugiego rzędu.
    A w zoomach 100% i więcej jakoś cudownie wszystkie mieszczą się w jednym rzędzie...

  • 10. Data: 2022-05-31 21:15:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    wtorek, 31 maja 2022 o 18:13:11 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Rzeczywiście, nie wiem już, czy specjalnie nie zmieniłem (żeby trenować maskowane)
    czy nie zauważyłem
    > pojawienia się tej opcji - ale już jest 7:1.

    No to w BNP też zmień na normalne.