  • 1. Data: 2022-05-30 21:23:17
    Temat: Konto do przyjmowania BLIK
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Szukam bezpłatnego konta tylko i wyłączenie do przyjmowania prxelewów na
    telefon BLIK.

    Czy do tego jest konieczna instalacja apki bankowej?

    PS. Mam jakieś konto w Santanderze i Pocztowym. mBank odpada.

  • 2. Data: 2022-05-30 22:07:43
    Temat: Re: Konto do przyjmowania BLIK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 21:24:19 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy do tego jest konieczna instalacja apki bankowej?
    >
    > PS. Mam jakieś konto w Santanderze i Pocztowym. mBank odpada.

    Hmm, apka jest chyba niezbędna do rejestracji numeru telefonu w blik i wskazania
    konta, na które mają przychodzić przelewy.
    Nie kojarzę "komputerowego" ST, w którym można to zrobić.
    Potem apkę można usunąć, rejestracja jest zapisana w PSP do odwołania.

    W santanderze powinno być OK, obecnie nie mają bezpłatnych bezwarunkowo, ale może
    masz starsze.
    Milek właśnie wprowadził bezpłatne konto.
    mBąka nie chcesz, a pasowałby.
    W citku bezpłatne konto jest (nawet z kartą), ale nie wiem, czy można dostawać
    przelewy na telefon, apka odstraszająca.
    W inteligo konto bezpłatne (jak się pozbędziesz karty), przyjmowanie do sprawdzenia.

  • 3. Data: 2022-05-30 22:27:56
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2022 13:07:43 -0700 (PDT), w
    <f9b198d9-59a0-42d2-a012-60cbfc2287f0n@googlegroups.
    com>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Nie kojarzę "komputerowego" ST, w którym można to zrobić.
    > Potem apkę można usunąć, rejestracja jest zapisana w PSP do odwołania.

    I jak to działa? Muszę potwierdzić, że chcę otrzymać płatność, czy po prostu
    dostaję smsa, że "jest Pan bogatszy o 10zł, hura"?
    Właśnie -- bez apki dostaje się smsa czy jednak apka musi być?

    > Milek właśnie wprowadził bezpłatne konto.

    O, tam też coś mam :)

    > mBąka nie chcesz, a pasowałby.

    Apka ciągle mi zapomina, że jest sparowana. Zresztą mBank to dziadostwo, a to
    mnie tylko utwierdza.

  • 4. Data: 2022-05-30 22:36:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 22:07:44 UTC+2 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > W citku bezpłatne konto jest (nawet z kartą), ale nie wiem, czy można dostawać
    przelewy na telefon, apka odstraszająca.

    Tak, w grudniu Citi dorobiło się przelewów na telefon.

    Lista banków obsługujących przelewy jest na stronie:
    https://blik.com/jak-korzystac-z-blika#przelew-na-te
    lefon

  • 5. Data: 2022-05-30 22:47:30
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 30.05.2022 o 22:27, r...@k...pl pisze:
    > I jak to działa? Muszę potwierdzić, że chcę otrzymać płatność

    Ten przelew BLIK to jest prawie jak przelew na numer konta. Ba, nadawca
    widzi ten numer.
    No to - po przelewie zwykłym dostajesz SMS?

    > Apka [mBank] ciągle mi zapomina, że jest sparowana

    Masz pecha... Zgłaszałeś przynajmniej?

    --
    Alf/red/

  • 6. Data: 2022-05-30 23:25:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2022 22:47:30 +0200, w <t73ah2$kec$1@gioia.aioe.org>, Alf/red/
    <a...@u...waw.pl> napisał(-a):

    > Ten przelew BLIK to jest prawie jak przelew na numer konta. Ba, nadawca
    > widzi ten numer.
    > No to - po przelewie zwykłym dostajesz SMS?

    W Nestbanku dostaję emaila. Też mi pasuje :)

    > Masz pecha... Zgłaszałeś przynajmniej?

    A daj spokój... Pewnie na początek każą przywrócić tel. do ust. fabr.

  • 7. Data: 2022-05-30 23:26:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 30 May 2022 13:36:35 -0700 (PDT), w
    <78123a17-71fb-411f-91b8-079e3a950f08n@googlegroups.
    com>, Marcin Mokrzycki

    Średnio przydatna strona :)
    https://imgur.com/a/3FeVmZk

  • 8. Data: 2022-05-30 23:31:05
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 30.05.2022 o 22:47, Alf/red/ pisze:

    > Ten przelew BLIK to jest prawie jak przelew na numer konta. Ba, nadawca
    > widzi ten numer.
    > No to - po przelewie zwykłym dostajesz SMS?

    A nie? :)

    MJ

  • 9. Data: 2022-05-31 00:25:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 30 maja 2022 o 23:29:21 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Średnio przydatna strona :)
    > https://imgur.com/a/3FeVmZk

    Zainstaluj lepszego adblocka :-)

    Na dziś przelewy blik obsługują:
    Alior, ING, Millennium, mBank, SGB*, Santander, PKO BP, Getin, Credit
    Agricole, Noble Bank, Pekao, BOŚ, Citi i BNP Paribas.

    * https://www.sgb.pl/przelewy-blik-lista-bankow/

  • 10. Data: 2022-05-31 12:28:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 30 May 2022 21:23:17 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Szukam bezpłatnego konta tylko i wyłączenie do przyjmowania prxelewów na
    > telefon BLIK.
    > Czy do tego jest konieczna instalacja apki bankowej?

    Chyba nie, ale ... lada moment do zalogowania sie na konto bedzie
    potrzebna.

    > PS. Mam jakieś konto w Santanderze i Pocztowym. mBank odpada.

    W santanderze niezle schowali.

    Ustawienia/Transakcje i Historia/Transakcje BLIK
    i tam widze "zarejestruj nr telefonu".

    Wiec chyba dziala ...

    J.