  • 1. Data: 2022-05-27 22:47:35
    Temat: N26 nadal wypłaca.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Właśnie dostałem 15 euro.
    Nie wiem za kogo, bo lista poleceń już z pół roku temu albo dawniej znikła z ST i
    apki, tak jak cały program poleceń.
    Ale widać ktoś w końcu (tak po roku lub lepiej, bo coś tak tyle temu, albo nawet
    wcześniej, skończyło się polecanie za 15 euro, potem krótko było jeszcze za 50 euro)
    zrobił wymaganą płatność kartą na 15+ euro.
    A firma dobra, wypłacają, choć po roku polecenia miały być już nieważne.
    Ogólnie polecam, choć już za darmo ;>

  • 2. Data: 2022-05-28 08:24:05
    Temat: Re: N26 nadal wypłaca.
    Od: adam13lat <a...@g...com>

    Dnia Fri, 27 May 2022 13:47:35 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

> [...]
    zrobił wymaganą płatność kartą na 15+ euro.
    > A firma dobra, wypłacają, choć po roku polecenia miały być już nieważne.

    Jakie haczyki się pojawiają przy zakładaniu konta w N26 i na co uważać?

  • 3. Data: 2022-05-28 13:21:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 28 maja 2022 o 08:23:21 UTC+2 adam13lat napisał(a):

> [...]
    zrobił wymaganą płatność kartą na 15+ euro.
    > Jakie haczyki się pojawiają przy zakładaniu konta w N26 i na co uważać?

    Nie natrafiłem.
    Pamiętać trzeba, że:
    - trzymanie ponad 50k euro może dać ujemny %,
    - 3 darmowe wypłaty miesięcznie w strefie euro.

    Poza strefą euro bankomaty płatne, ponad 3 wypłaty miesięcznie w strefie euro też
    płatne.

    Aha, i konieczny smarkfon - potwierdzanie przelewów tylko przez apkę.
    Zalogować się do ST na komputerze można z kodem SMS, ale tylko żeby podejrzeć
    stan/historię i zlecić przelewy - ale nie pójdą bez potwierdzenia w apce.