  • 1. Data: 2022-06-02 08:17:24
    Temat: Karta mobilna mBank - jak wypłacić z bankomatu ?
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    https://www.mbank.pl/indywidualny/karty/karty-debeto
    we/karta-do-konta-mastercard-mobilna/

    - 0 zł za wypłaty z bankomatów w Polsce, jeśli wypłacasz min. 100 zł
    (wyszukaj bankomat)

    Jak wypłacić kartą, która istnieje tylko jako numer w aplikacji, gotówkę
    z bankomatu ?

  • 2. Data: 2022-06-02 08:26:13
    Temat: Re: Karta mobilna mBank - jak wypłacić z bankomatu ?
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-06-02, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Jak wypłacić kartą, która istnieje tylko jako numer w aplikacji, gotówkę
    > z bankomatu ?

    Sporo bankomatów ma już funkcje zbliżeniowe.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2022-06-02 10:50:38
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    W dniu 02.06.2022 o 08:26, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2022-06-02, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Sporo bankomatów ma już funkcje zbliżeniowe.

    Telefon nie ma NFC. Karta to tylko numer, nie ma nic.

  • 4. Data: 2022-06-02 11:15:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Monika Głowacka <m...@g...pl> writes:

    > Telefon nie ma NFC. Karta to tylko numer, nie ma nic.

    Czyli ta pozycja w TOiP Cię nie dotyczy.
    Tak jak np. mnie nie dotyczą pozycje związane z kredytami (bo nie mam
    kredytu)
    Ale gdybyś miała telefon z NFC i trafiła na bankomat zbliżeniowy ...
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2022-06-02 11:20:32
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 10:51:04 UTC+2 Monika Głowacka napisał(a):

    > Telefon nie ma NFC. Karta to tylko numer, nie ma nic.

    Może być też zegarek lub opaska z płatnościami zbliżeniowymi.

  • 6. Data: 2022-06-02 14:05:26
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-06-02, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Telefon nie ma NFC. Karta to tylko numer, nie ma nic.

    No to nie możesz wypłacić kartą.
    Może BLIK?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 7. Data: 2022-06-02 14:47:25
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 2 czerwca 2022 o 14:06:00 UTC+2 Wojciech Bancer napisał(a):
    > On 2022-06-02, Monika Głowacka <m...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    > No to nie możesz wypłacić kartą.
    > Może BLIK?

    Byle nie zbliżeniowy ;>
    Akurat w mBąku blik do wypłat zdecydowanie lepszy - znacznie więcej darmowych
    bankomatów
    (czyli wszystkie obsługujące blika, nie tylko euronet, santander i planet cash -
    teraz to chyba blisko 100% polskich) oraz
    brak ograniczenia darmowości do wypłat min. 100zł.
    Chyba że chodzi o wypłatę za granicą, wtedy zonk.

    Ciekawe, czy "kartą jednak lepiej" (choć lepiej być potrafi, blik ma dość niskie
    limity dzienne wypłat,
    a na pewno o wiele niższe niż debetówki - moja jedna pozwala ustawić nawet 1M bez
    złotówki ;)
    czy pytanie było z gatunku akademickich.

    Inna sprawa, to niby właściwie dlaczego można "zapłacić kartą w internecie"
    podając jej numer, datę ważności i ew. CVV - a nie można w ten sposób wypłacić z
    bankomatu?
    A nawet wpłacić we wpłatomacie - choć tu powinno wystarczyć jedynie podanie numeru
    konta, karta zbędna.

    I jeszcze inna sprawa to ciekawa nazwa dla karty "mobilna" - w telefonie bez NFC ;>
    A tym w ogóle da się płacić w tzw. internecie?
    a) metodą numer, data, cvv
    b) chociażby przez google pay (nawet jeśli tylko z tego jednego telefonu)?
    Byłaby darmowa alternatywa dla płatnych e-kart.

    I jeszcze a propos blika - pewnie chodzi również o tą "zbliżeniowość" - ostatnio
    mille, chyba jak pierwszy,
    wprowadził konto - nareszcie darmowe - ale z blikiem darmowym pod warunkami.
    Ciekawe, czy żeby nie płacić za nieużywanie blika, to nie wolno mieć w ogóle apki,
    czy też można sobie tylko blika wyłączyć.
    I czy unieważnia to przyjmowanie przelewów na telefon blik - oraz ich wysyłanie...