  • 1. Data: 2011-02-24 11:29:04
    Temat: kk przeniesienie
    Od: lakis <m...@g...com>

    Mam takie drobne pytanie gdzie teraz można przenieść kk i gdzie
    najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kartę w Citi.

  • 2. Data: 2011-02-24 11:52:00
    Temat: Re: kk przeniesienie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym
    zastanawiam się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ??
    najlepiej bez zadnych zaswiadczen od pracodawcy - na podstawie samych
    wydruków z KK...

  • 3. Data: 2011-02-24 12:37:55
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 12:52:00 +0100, sunwick napisał(a):

    > no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym zastanawiam
    > się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ?? najlepiej bez zadnych
    > zaswiadczen od pracodawcy - na podstawie samych wydruków z KK...

    Teoretycznie nadal taką procedurę ma Multi. Teoretycznie, ponieważ w
    praktyce przekonałem się ostatnio, że przeniesienie karty może być
    bardziej uciążliwe, niż złożenie zwykłego wniosku.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2011-02-24 14:51:05
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-24 12:52, sunwick pisze:
    > no właśnie, allegro rozwiązuje umowę z bzwbk w związku z tym
    > zastanawiam się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ??

    A jakie jest źródło tej informacji? I czy na pewno chodzi
    o kartę kredytową, czy debetową?

  • 5. Data: 2011-02-24 14:54:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > się gdzie mógłbym przenieść moją ALLEKARTĘ?? najlepiej bez zadnych
    > zaswiadczen od pracodawcy - na podstawie samych wydruków z KK...

    Na pewno w Mille powinno się udać i może w Polbanku.

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2011-02-24 15:49:28
    Temat: Re: Re: kk przeniesienie
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >A jakie jest źródło tej informacji? I czy na pewno chodzi
    >o kartę kredytową, czy debetową?

    mam tylko kredytówke u nich, wczoraj dostałem pisemko ze przeniosa
    mnie na visa silver jesli bank laskawie limit mi przedluzy - oraz ze
    wspolpraca z allegro wygasa, wiec inny model karty dostane w
    listopadzie gdy mi sie skonczy waznosc... oraz moge wypowiedziec karte
    - co jest oczywiste bo zawsze moge kiedy chce :)

    ciekawe jak z oplatami bedzie...

  • 7. Data: 2011-02-24 16:37:50
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-02-24 16:49, sunwick pisze:

> [...]
    > listopadzie gdy mi sie skonczy waznosc... oraz moge wypowiedziec karte
    > - co jest oczywiste bo zawsze moge kiedy chce :)

    Ja w lutym odnowioną kartę dostałem bez takiego "dodatku".
    Jeżeli Payback się skończy, to mam zamiar wziąć to:
    <http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-masterc
    ard-impresja/>

    > ciekawe jak z oplatami bedzie...

    W nowej taryfie od kwietnia opłaty są praktycznie takie same
    dla Allekarty i srebrnych kredytowych:
    <http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/ta
    ryfa_dla_ciebie_01042011.pdf>

  • 8. Data: 2011-02-24 16:49:03
    Od: " " <q...@W...gazeta.pl>

    lakis <m...@g...com> napisał(a):

    > Mam takie drobne pytanie gdzie teraz można przenieść kk i gdzie
    > najkorzystniejsze warunki. Obecnie mam kartę w Citi.

    W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z opłat (co jest dość łatwe) albo
    załapiesz się na którąś z promocji to masz jedną z lepszych ofert kk na
    rynku.

  • 9. Data: 2011-02-24 17:04:40
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 24 Lut, 17:49, " " <q...@W...gazeta.pl> wrote:
    > lakis <m...@g...com> napisa (a):

    > W citi jak wynegocjujesz zwolnienie z op at (co jest do atwe) albo
    > za apiesz si na kt r z promocji to masz jedn z lepszych ofert kk na
    > rynku.
    >
    > --
    > Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

    Może i najlepszą ale drogą i nie dostaję już wydruków tylko mail na
    który nigdy nie wyraziłem zgody a tych pinów już nie pamiętam

  • 10. Data: 2011-02-24 17:30:25
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    ><http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidual
    ni/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-master

    dzieki za info, ale wlasnie mi cos nie pasi bo od jakichs 3 miesiecy w
    ogole punkty payback mi nie sa naliczane za ta karte!! myslalem ze to
    ma zwiazek z zakonczeniem umowy??