  • 1. Data: 2011-02-24 00:55:54
    Temat: jak zapłacić debetówką za normalny rachunek
    Od: b...@o...pl

    gdy wierzyciel udostępnia płacenie karta, fajnie jest

    a jeśli jedyne co udostępnia to 26 cyfrowy nr rachunku
    bankowego? to czy jest możliwość użyć debetówki i zapłacić?

    kontrahent ma rachunek w BPH, ja mogę mieć debetówkę
    w dowolnym banku w PL

  • 2. Data: 2011-02-24 07:26:54
    Temat: Re: jak zapłacić debetówką za normalny rachunek
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 24 Lut, 01:55, b...@o...pl wrote:
    > gdy wierzyciel udost pnia p acenie karta, fajnie jest
    >
    > a je li jedyne co udost pnia to 26 cyfrowy nr rachunku
    > bankowego? to czy jest mo liwo u y debet wki i zap aci ?
    >
    > kontrahent ma rachunek w BPH, ja mog mie debet wk
    > w dowolnym banku w PL

    Robisz wtedy normalny przelew internetowy ze swojego konta na podany
    rachunek.
    Nie potrzeba do tego udziału karty.

  • 3. Data: 2011-02-26 12:32:28
    Od: b...@o...pl

    > Robisz wtedy normalny przelew internetowy ze swojego konta na podany
    > rachunek. Nie potrzeba do tego udziału karty.

    Tyle wie każdy. A ja szukałem sposobu aby zrobić to akurat debetówką

    Kiedyś na grupie wyczytałem że używając bluecash można robić przelewy
    internetowe z karty kredytowej rozliczane jak transakcja kartą w sklepie
    A nasz kolega Marek Z. chwalił się że wydoił bezprowizyjnie gigantyczne
    limity karty kredytowej mBanku za pomocą bluecasha. W ten sposób można
    mieć dwie korzyści na raz i gotówkę i grand periode.

    szukałem podobnego "patentu": użyć debetówki do płacenia rachunku 26cyfr
    i zyskać ewentualny zwrot prowizji za płacenie kartą. dwie korzyści:
    rachunek opłacony a mi przysługiwałaby kasa za płacenie kartą.

    wg mojej wiedzy, taki patent nie istnieje. Ale znając ilu tutaj siedzi
    różnych geniuszy, wolałem się upewnić, bo "a nóż..." się uda :)

  • 4. Data: 2011-02-26 20:23:32
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 24.02.2011 01:55, b...@o...pl wrote:
> [...]
    > bankowego? to czy jest możliwość użyć debetówki i zapłacić?
    >
    > kontrahent ma rachunek w BPH, ja mogę mieć debetówkę

    A na przykład w ten sposób:
    http://www.billbird.pl/uslugi_via_-_moje_rachunki_w_
    kasie_sklepu_jak_zaplace,18.html

    Piszą, że płacisz razem z zakupami, więc na pewno da się też zapłacić kartą.

  • 5. Data: 2011-02-26 20:28:27
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 26.02.2011 21:23, XYZ wrote:

> [...]
    kasie_sklepu_jak_zaplace,18.html

    > Piszą, że płacisz razem z zakupami, więc na pewno da się też zapłacić
    Nie przeczytałem, że skanują kod z rachunku, no ale chyba nic nie stoi
    na przeszkodzie wygenerowanie takiego kodu samodzelnie.

  • 6. Data: 2011-02-27 13:40:41
    Od: b...@o...pl

    http://www.billbird.pl/uslugi_via_-_moje_rachunki_w_
    kasie_sklepu_jak_zaplace,18.html

    > Nie przeczytałem, że skanują kod z rachunku, no ale chyba nic
    > nie stoi na przeszkodzie wygenerowanie takiego kodu samodzelnie.

    na przeszkodzie stoi okoliczność że VIA obsługuje zamknięty katalog
    podmiotów wystawiajacych rachunki: zapewne tylko te, które podpisały
    stosowne umowy o współpracy z VIA

  • 7. Data: 2011-02-27 20:19:47
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 27.02.2011 14:40, b...@o...pl wrote:

> [...]
    >
    > na przeszkodzie stoi okoliczność że VIA obsługuje zamknięty katalog
    > podmiotów wystawiajacych rachunki: zapewne tylko te, które podpisały

    Oprócz tej są jeszcze inne firmy pośredniczące. Sprawdziłeś wszystkie?

  • 8. Data: 2011-02-28 09:26:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 26 Feb 2011 13:32:28 +0100, bastek72 napisał(a):

    > szukałem podobnego "patentu": użyć debetówki do płacenia rachunku 26cyfr
    > i zyskać ewentualny zwrot prowizji za płacenie kartą. dwie korzyści:
    > rachunek opłacony a mi przysługiwałaby kasa za płacenie kartą.

    Ale to przede wszystkim zależy od karty debetowej jaką posiadasz a nie
    tego co jest po drugiej stronie, nieprawdaż?

    --
    xbartx