  • 1. Data: 2011-02-24 01:18:57
    Temat: największy zwrot % przy płaceniu "PzA" debetówką?
    Od: b...@o...pl

    banki mają różne promocje, dotyczące płacenia debetówką
    niekiedy oferując duży zwrot % kwot płaconych debetówką

    który bank obecnie płaci (zwraca) najlepiej (=największy %)
    a jednocześnie nie nakłada restrykcji, uniemożliwiających PzA?

    wydaję co miesiąc na allegro do 10.000zł i szkoda byłoby
    gdyby ominął mnie np. 3% czy 2% zwrot od wartości transakcji
    bo to jednak dwie lub trzy stówki więcej w portfelu czy na koncie

  • 2. Data: 2011-02-24 10:14:24
    Temat: Re: największy zwrot % przy płaceniu "PzA" debetówką?
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Dobre Konto zwraca 3% wydatków na zakupy

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/dobre-konto/

  • 3. Data: 2011-02-24 10:23:46
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Damian Niusy pisze:
    > Dobre Konto zwraca 3% wydatków na zakupy

    ...w sklepach spożywczych, supermarketach i na stacjach paliw w całej
    Polsce.

  • 4. Data: 2011-02-24 10:54:17
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 24 Lut, 11:23, knrdz <p...@v...cy> wrote:

    > ...w sklepach spo ywczych, supermarketach i na stacjach paliw w ca ej
    > Polsce.
    ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej czy tylko chwytak nowych
    klientów...

  • 5. Data: 2011-02-24 11:08:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:2ecf3690-d73a-4db0-801f-> ...w sklepach spo <ciekawa oferta, ale
    pytanie czy to na dłużej
    <czy tylko chwytak nowych klientów...

    Stawiam na druga opcję. To przecież bank. A ten typ tak ma.

    wiatrak

  • 6. Data: 2011-02-24 14:35:52
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 02:54:17 -0800 (PST), Krzysiek napisał(a):

    > ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej czy tylko chwytak nowych
    > klientów...

    Do czasu sprzedaży zapewne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2011-02-25 02:01:56
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-24 11:14, Damian Niusy pisze:
    > Dobre Konto zwraca 3% wydatków na zakupy
    >
    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /konta-osobiste/dobre-konto/

    Alle ulgi są tylko na określony czas.
    Tu wklejam kawałek z cennika usług:

    Wyjaśnienia:
    1) Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 2 miesiące od wydania karty.
    W kolejny
    miesiącach opłata nie jest naliczana, jeSeli w poprzednim miesiącu
    została dokonan
    i zaksięgowana na koncie min. jedna płatność bezgotówkowa kartą oraz łączne
    wpływy zewnętrzne na konto wynosiły min. 1000 zł (do kalkulacji łącznych
    wpływów
    nie uwzględnia się przelewów z innych rachunków prowadzonych na rzecz
    Posiadac
    w ramach bankowości detalicznej Banku Millennium).
    2) Opłata nie jest naliczana przez pierwsze 3 miesiące od wydania karty.
    W kolejny
    miesiącach opłata nie jest naliczana, jeSeli w ciągu miesiąca
    kalendarzowego zosta
    dokonane i zaksięgowane na rachunku osobistym transakcje bezgotówkowe na
    kwot
    min. 250 PLN lub 100 PLN (dotyczy karty Millennium Maestro PayPass
    wydanej do
    konta internetowego)
    3) Opłata nie jest pobierana w pierwszym roku uSytkowania karty, w
    przypadku
    złoSenia wniosku o konto osobiste i kartę Visa Konto poprzez stronę
    internetową
    Banku.
    4) Dotyczy przypadku, gdy na Syczenie Klienta karta jest wymieniana np.
    z powodu
    uszkodzenia
    5) Wartości standardowe. Dodatkowe opcje dostępne po złoSeniu
    dyspozycji: limit
    dzienny transakcji bezgotówkowych/wypłat: do wysokości środków
    dostępnych/1000PLN; do wysokości środków dostępnych/2000PLN; do wysokości

    Obowiązuje od dnia 14.02.2011.

    --
    animka

  • 8. Data: 2011-02-25 18:25:00
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-24 11:54, Krzysiek pisze:

    > ciekawa oferta, ale pytanie czy to na dłużej czy tylko chwytak nowych
    > klientów...

    ciekawa ale nie na temat

  • 9. Data: 2011-02-26 12:48:54
    Od: b...@o...pl

    naistotniejsze jest dla mnie

    > który bank obecnie płaci (zwraca jakiś % transakcji)
    > a jednocześnie nie nakłada restrykcji, uniemożliwiających PzA?

    ktoś z kolegów wskazał zmylenium bank 3% sam znalazłem 4% toyota
    ale tam są restrykcje, że musi to być płatnośc w fizycznym sklepie
    a wiec "płacę z allegro" odpada, zwrotu prowizji za "PzA" nie ma

    czy istnieje bank w PL, zwracający jakiś % transakcji allegrowych?

  • 10. Data: 2011-02-26 21:04:38
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-26 13:48, b...@o...pl pisze:
    > czy istnieje bank w PL, zwracający jakiś % transakcji allegrowych?

    Alior karta zakupowa?

    --
    Raf