    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: karta Payback w bzwbk!!!
    Date: Thu, 01 Oct 2009 09:44:31 +0200

    witam

    jakies 2 tygodnie temu złożyłem wniosek o karte Payback (zamiast
    allekarty), którego jeszcze nie podpisałem, ale bank 29.09 pobrał mi
    opłatę w wysokości 25 zł (i 30.09 0,01 zł tytułem pobranych odsetek, bo
    na koncie mam 0 zł)

    umowę mam podpisać dopiero jutro, ale okazuje się, że sam fakt złożenia
    wniosku (w necie) upoważnia bank do pobrania opłaty (zostanie zwrócona
    po pierwszej transakcji)!
    oczywiscie, gdybym sie rozmyslil to moge udac sie do placowki i bank
    zwroci mi oplate (nie wiem czy całą)

    ciekawe jest jeszcze to, że zaznaczyłem iż umowę chcę podpisać w
    placówce w Poznaniu, a "zaproszenie" dostałem do Wawy ;-(

    na infolinii powiedzieli, że ww. mozna podpisac w dowolnej placowce -
    zobaczymy co na to oddzial...

    generalnie uwazam, ze bank sie nieco pospieszyl z pobraniem tej oplaty ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS