  • Data: 2009-10-04 07:52:04
    Temat: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszą w gazetach, że programy lojalnościowe Payback są dla jeleni.
    > Sprawdź dokładnie ile musisz nazbierać punktów, aby cokolwiek za to dostać,
    > przelicz średnią ilośc zdobywanych punktów miesięcznie, pomnóż przez średni
    > czas życia i zastanów się, czy do śmierci zdążysz...

    Być może i dla jeleni, ale ja korzystam z ww. niejako przy okazji. Jak
    coś kupuję na alledrgo, BP lub w Realu to dostaję punkty, gdybym ich nie
    dostawał to też bym tam kupował...

    Poza tym dzięki temu programowi od kilku lat bezpłatnie doładowuję
    taktaka...czyli opłaca mi się ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS