  • Data: 2009-10-05 05:34:29
    Temat: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: Josh01 <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Paź, 09:55, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > jeżeli zrezygnowałeś z podpisania umowy to bank musiał zwrócić opłatę
    > (twierdzili to nawet pracownicy oddziału), ja jednak umowę podpisałem
    > (chcę kartę mimo wszystko otrzymać) i ciekawe co w takim wypadku?
    > imho opłata powinna zostać pobrana dopiero PO podpisaniu umowy (i nawet
    > otrzymaniu przez klienta karty), a nie wcześniej

    Najpierw złożyłem reklamację, potem oświadczyłem, że jednak tej karty
    już nie chcę (nie składałem żadnego dodatkowego pisemnego
    oświadczenia, po prostu powiedziano mi, że jak nie przyjdę podpisać
    umowy w dniu, w którym miałem ją podpisać, to umowa i wniosek o
    wydanie karty zostaną anulowane). Opłatę zwrócono mi przed dniem, w
    którym miałem pierwotnie podpisać umowę.