  • Data: 2009-10-04 07:55:03
    Temat: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To raczej proste jest nawet bez podania punktu regulaminu. Taryfa
    > opłat i prowizji w części dotyczącej kart dotyczy "Posiadaczy Kart". A
    > Posidaczem Karty jest osoba, która podpisała Umowę o Kartę. Zgodnie z
    > "Zasadami wydawania i używania Kart...", wszelkie opłaty dotyczą
    > Posiadaczy Kart. Nie podpisałeś Umowy = nie jesteś Posiadaczem Karty =
    > nie można pobrać opłaty.
    wyjaśnienie wydaje się być logiczne...ciekawe co na to bank

    > Ja także padłem "ofiarą" błędu systemu BZWBK dotyczącego karty Payback
    > - naliczono opłatę zanim podpisałem umowę. W moim przypadku
    > wystarczyło pójść do oddziału, wyjaśnić sprawę (choć było to b.trudne,
    > bo osoba mnie obsługująca nie mogła uwierzyć, że w ogóle pobrano
    > opłatę) i złożyć reklamację. Zwrot opłaty otrzymałem bo ok. 5 dniach
    > od złożenia reklamacji. Z podpisania umowy oczywiście zrezygnowałem po
    > tym doświadczeniu.

    jeżeli zrezygnowałeś z podpisania umowy to bank musiał zwrócić opłatę
    (twierdzili to nawet pracownicy oddziału), ja jednak umowę podpisałem
    (chcę kartę mimo wszystko otrzymać) i ciekawe co w takim wypadku?
    imho opłata powinna zostać pobrana dopiero PO podpisaniu umowy (i nawet
    otrzymaniu przez klienta karty), a nie wcześniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS