  • 1. Data: 2008-10-16 15:34:41
    Temat: kalkulator oprocentowania z kapitalizacją
    Od: "tama" <k...@p...onet.pl>

    Tak chciałam porównać lokatę 3 miesięczną mBanku
    z trzema miesiącami na koncie MaxPlus, aponiważ nie chciało mi się liczyć
    zaczełam szukać jakiegoś kalkulatora (w końcu są dotyczące płać podatków
    itp)
    ale nie znalażłam...
    może ktos zna potrreba aby:
    mozna było określić kapitalizacje (co miesiąc itd)
    odliczało Belkowe
    mozna było wprowadzić oprocentowanie
    i czas trwania lokaty...

  • 2. Data: 2008-10-16 18:12:36
    Temat: Re: kalkulator oprocentowania z kapitalizacją
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > ale nie znalażłam...
    > może ktos zna potrreba aby:
    > mozna było określić kapitalizacje (co miesiąc itd)

    tutaj masz w wartościach brutto:
    http://www.pzu.pl/?nodeid=129 (wpisz w wyszukiwarkę "kalkulator
    inwestycyjny")
    odliczenie podatku (i te wszystkie zaokrąglenia) nieco komplikują
    algorytm, ale jak chcesz tylko zrobić takie proste porównanie to brutto
    wystarczy

    --
    pozdrawiam
    RobertS