  • 1. Data: 2008-10-16 12:29:02
    Temat: zakup garażu
    Od: mariusz <m...@g...com>

    witam wszystkich,
    mój sąsiad chce sprzedać garaż pod nowym budynkiem cena 39 tys.
    Budynek jest nowy, aczkowliek zamieszkany, nie ma aktów notarialnych
    na mieszkania i garaże jedynie umowa z deweloperem. Właściciele lokali
    oczekują że akty notarialne zostaną podpisane wkrótce (miesiąc czasu).
    Innymi słowy : na dzień dzisiejszy garaż nie ma księgi wieczystej.
    Który sposób jest dla mnie mniej kosztowny i dlaczego :

    1) sprzedający sprzedaje ekspektatywę - czyli przejmuję prawa
    wynikające z umowy z deweloperem

    2)czekam aż sprzedający będzie miał akt notarialny i wtedy kupuję

    Sposób
    1) -płacę 2 razy u notariusza raz ekspektatywa dwa akt notarialny już
    na mnie

    2) płacę raz u notariusza ale dłużej czekam na to że będę wpisany w kw
    garażu

    Reasumując : przy którym z tych sposobów łączny koszt będzie mniejszy
    (koszty notariuszy,
    większe lub mniejsze raty w banku, ubezpieczenia - inne).

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2008-10-16 12:42:08
    Temat: Re: zakup garażu
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    mariusz pisze:
    > witam wszystkich,
    > mój sąsiad chce sprzedać garaż

    a co to ma wspolnego z pl.biznes.banki ?

  • 3. Data: 2008-10-16 16:28:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "mariusz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > Reasumując : przy którym z tych sposobów łączny koszt będzie mniejszy
    > (koszty notariuszy,
    > większe lub mniejsze raty w banku, ubezpieczenia - inne).

    Najtaniej to wyjdzie podpisać umowę przedwstępną.