  • 1. Data: 2005-05-27 13:52:58
    Temat: gdzie szybka realizacja czeku ze zwrotem podatku z USA
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie w jakim banku od ręki realizują czeki ze zwrotem
    podatku z USA. Byłem w moim (bzwbk) to mi powiedzieli, że wezmą go
    w inkaso i poczekam około 3 miesięcy, parodia jakaś.
    Na http://www.stany.pl/index.html w FAQ jest informacja że
    niektóre banki tak robią a inne realizują czek od ręki, zna ktoś
    taki "inny" bank?
    thx
    michu

  • 2. Data: 2005-05-27 14:53:54
    Od: "Boa" <u...@u...wroc.pl>

    Dwa lata temu od ręki zwrot podatku USA realizowali w PEKAO SA.

    Boa.

  • 3. Data: 2005-05-27 15:41:53
    Od: "michu" <m...@p...onet.pl>

    Do archiwum: