  • 1. Data: 2005-05-27 14:53:11
    Temat: Ubezpieczenie domu przy kredycie w PKO
    Od: "Tom" <a...@b...jts.pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów.
    Jednym z warunków mojej umowy kredytowej jest ubezpieczenie domu
    kredytowanego od pożaru itp. i cesja
    polisy na bank. PKO BP proponuje ubezpieczenie u nich. Kredyt 208 tyś więc
    ubezpieczenie na rok 240 zł.
    Orientujecie się czy gdzieś można taniej ? Ktoś ma jakieś doświadczenia ?

    pozdr.
    TOM

  • 2. Data: 2005-05-27 15:11:55
    Temat: Re: Ubezpieczenie domu przy kredycie w PKO
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tom wrote:
> [...]
    > więc ubezpieczenie na rok 240 zł.
    > Orientujecie się czy gdzieś można taniej ? Ktoś ma jakieś

    www.hestia.pl
    www.generali.pl

    mozesz sobie skladke latwo obliczyc

    Zadbaj o swoje pieniądze!