  • 1. Data: 2008-10-27 12:49:12
    Temat: gdzie kredyt w CHF pod hipoteke?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Witam,

    w jakim banku najkorzystniej wziasc kredyt pod nowe mieszkanie w CHF , mam
    50% wkladu wlasnego, ale cos ostatnio kredyty frankowe mocno podrozaly....

    K.

  • 2. Data: 2008-10-27 13:37:05
    Temat: Re: gdzie kredyt w CHF pod hipoteke?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > w jakim banku najkorzystniej wziasc kredyt pod nowe mieszkanie w CHF , mam
    > 50% wkladu wlasnego, ale cos ostatnio kredyty frankowe mocno podrozaly....
    >
    > K.
    jak to mocno podrożały? oprocentowanie wzrosło i w CHF i w PLN...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-10-27 13:39:27
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > jak to mocno podrożały? oprocentowanie wzrosło i w CHF i w PLN...
    Ale np. w wbk marza skoczyla na 3,5%...
    Na razie z tego co sprawdzilem najkorzystniej wyglada Deustche Bank, tylko
    prowizje maja troche wysoka...

    K.

  • 4. Data: 2008-10-27 13:54:53
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ale np. w wbk marza skoczyla na 3,5%...
    > Na razie z tego co sprawdzilem najkorzystniej wyglada Deustche Bank, tylko
    > prowizje maja troche wysoka...

    wbk zawsze stosowało zaporowe ceny jeżeli chodzi o kredyty w CHF...ile
    sobie teraz liczy db prowizji? poza tym nie sugeruj się tym co na
    stronie - jak skontaktujesz się z konkretnym pracownikiem to dostaniesz
    inne warunki ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-29 14:30:21
    Od: KubaS <s...@g...com>

    W MultiBanku możliwe że dam radę zrobić ten kredyt lepiej.

    Pozdrawiam
    Kuba
    0600337449

  • 6. Data: 2008-10-29 15:30:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W MultiBanku możliwe że dam radę zrobić ten kredyt lepiej.
    >

    > Pozdrawiam
    > Kuba
    > 0600337449
    swego czasu byłem zainteresowany kredytem w Multi (mam tam KO od kilku
    lat, na które wpływają pobory itd...), ale jak doradca zaproponował mi
    prowizję na poziomie 2% i oprocentowanie na dość średnim poziomie to
    ochota na kredyt w tym banku mi odeszła...czyżby zmieniło się coś na lepsze?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-11-12 14:32:17
    Od: KubaS <s...@g...com>

    On 29 Paź, 16:30, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > prowizję na poziomie 2% i oprocentowanie na dość średnim poziomie to
    > ochota na kredyt w tym banku mi odeszła...czyżby zmieniło się coś na lepsze?

    Na dużo lepsze :)

    Dzięki temu że zawsze byliśmy restrykcyjni pod względem oceny wniosków
    kredytowych teraz mamy bardzo dobre warunki kredytowania.

    Pozdrawiam
    Kuba