  • 1. Data: 2008-10-27 10:30:03
    Temat: Re: Wiecej niż 8.5% ?
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 27 paź 2008 o 12:36 GMT, leh napisał(a):

    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące niż
    > 8.5% ??

    getin, ale to na 4 miesiace

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 2. Data: 2008-10-27 11:36:30
    Temat: Wiecej niż 8.5% ?
    Od: "leh" <i7i7@@@onet.pl>

    Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące niż
    8.5% ??

    pozdr.

  • 3. Data: 2008-10-27 12:34:21
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik leh napisal:
    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące
    > niż 8.5% ??

    Np. Polbank - 9%
    No i Nordea dawala 10%, ale czy nadal daje, nie wiem.

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2008-10-27 13:12:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    leh wrote:

    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące
    > niż 8.5% ??

    Milenium, 10%, ale na 2 tygodnie tylko :).

    p. m.

  • 5. Data: 2008-10-27 13:25:00
    Od: sorden <s...@w...pl>

    mvoicem wrote:

    > Milenium, 10%, ale na 2 tygodnie tylko :)

    Mowisz o aukcji, gdzie rownie dobrze mozna dostac 3% ? ;D

    --
    in

  • 6. Data: 2008-10-27 13:25:39
    Od: sorden <s...@w...pl>

    leh wrote:

    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące
    > niż 8.5% ??

    Zamiast szukac wiecej niz 8.5% brutto, postaraj sie o 8.5% netto w Mille ;)

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-27 13:26:15
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Który Bank aktualnie daje większe oprocentowanie przy lokacie 3-miesiące niż
    > 8.5% ??
    >
    > pozdr.

    to jeszcze zależy jaka kwota, bo w bankach są ograniczenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2008-10-27 13:37:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    sorden wrote:

    > Mowisz o aukcji, gdzie rownie dobrze mozna dostac 3% ? ;D

    Gdzie równie dobrze można nie dostać lokaty.

    Tak, mówię o aukcji.

    p. m.

  • 9. Data: 2008-10-27 14:00:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Gdzie równie dobrze można nie dostać lokaty.
    >
    > Tak, mówię o aukcji.
    >
    > p. m.
    aukcje to kicha, bawiłem się w nie kiedyś i to dobre, ale dla...banku, a
    co robisz ze środkami jak wrócą środki z aukcji? zanim wpłacisz je na
    kolejną mija kilka dni...a oprocentowanie na KO raczej mizerne ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2008-10-27 14:53:01
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    RobertS wrote:

    > aukcje to kicha, bawiłem się w nie kiedyś i to dobre, ale dla...banku, a
    > co robisz ze środkami jak wrócą środki z aukcji? zanim wpłacisz je na
    > kolejną mija kilka dni...a oprocentowanie na KO raczej mizerne ;-(

    A jaki to problem wpłacić na jakąś inną lokatę, w tym czy innym banku?

    I dlaczego ma minąć kilka dni?

    p. m.