  • 1. Data: 2008-10-27 06:48:34
    Temat: Czy teraz będzie można zarobić na franku ?
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    Zastanawiam się nad kredytem, być może teraz jest dobry moment na wzięcie
    krtedytu w CHF a potem przewalutowanie w przyszłości na PLN, co o tym
    myślicie ?

  • 2. Data: 2008-10-27 07:29:51
    Temat: Re: Czy teraz będzie można zarobić na franku ?
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 27 Oct 2008 07:48:34 +0100, Flashka napisał(a):

    > Zastanawiam sie nad kredytem, byae mo?e teraz jest dobry moment na
    > wziecie krtedytu w CHF a potem przewalutowanie w przysz?o?ci na PLN, co
    > o tym my?licie ?

    Pomysł może i dobry tylko najpierw musisz dostać kredyt w CHF.

    Xenocide

  • 3. Data: 2008-10-27 07:32:38
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Flashka wrote:

    > Zastanawiam się nad kredytem, być może teraz jest dobry moment na wzięcie
    > krtedytu w CHF a potem przewalutowanie w przyszłości na PLN, co o tym
    > myślicie ?

    A jak nisko powinien spasc chf, zeby oplacalo sie przewalutowac ? Robiles
    taka symulacje ?

    --
    in

  • 4. Data: 2008-10-27 09:48:02
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    > A jak nisko powinien spasc chf, zeby oplacalo sie przewalutowac ?
    > Robiles taka symulacje ?

    czytałem artykuł w którym autor opisywał jak wiele osób zyskało zmianiając
    walutę, spłacali 1/3 zadłużenia, a przy kredycie hipotecznym to są spore
    pieniądze

  • 5. Data: 2008-10-27 09:53:27
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Flashka" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czytałem artykuł w którym autor opisywał jak wiele osób zyskało zmianiając
    > walutę, spłacali 1/3 zadłużenia, a przy kredycie hipotecznym to są spore
    > pieniądze

    a nie opisał jak wielu straciło? - dziwne nie? przeczytaj sobie parę postów
    niżej o zabawach w przewalutowywanie, co prawda tam troszkę inna sytuacja.
    Jak jesteś pewien, że będzie spadać to może kup/sprzedaj sobie kilkanaście
    kontraktów na parę CHF/PLN. Do grania na walucie kredyt niepotrzebny.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2008-10-27 10:02:36
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

> [...]
    > Jak jesteś pewien, że będzie spadać to może kup/sprzedaj sobie
    > kilkanaście kontraktów na parę CHF/PLN. Do grania na walucie kredyt

    punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, jeszcze niedawno istniał w
    społeczeństwie tylko CHF, czasami żeby coś ugrać trzeba sie zachowywać
    inaczej niż inni, a kontraktów napewno nie będę brał, bo nie zamierzam grać
    na walutach. Kredyt hipoterczne bierze sie na wiele lat, w tym czasie może
    trafić się kilka ładnych cykli i wykorzystać je, ale trzeba też wiedzieć
    kiedy w to wejść.

  • 7. Data: 2008-10-27 10:30:52
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    > na walutach. Kredyt hipoterczne bierze sie na wiele lat, w tym czasie może
    > trafić się kilka ładnych cykli i wykorzystać je, ale trzeba też wiedzieć
    > kiedy w to wejść.

    ewidentnie chcesz złapać spadającą brzytwę... i sądzisz że Ci się to uda -
    powodzenia

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 8. Data: 2008-10-27 10:38:02
    Od: "Flashka" <n...@o...pl>

    > ewidentnie chcesz złapać spadającą brzytwę... i sądzisz że Ci się to uda -
    > powodzenia

    kredyt będę brał tak czy inaczej, czemu na tym nie zarobić ?

  • 9. Data: 2008-10-27 10:40:16
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-27, Flashka <n...@o...pl> wrote:

    > kredyt będę brał tak czy inaczej, czemu na tym nie zarobić ?

    Bo przewalutowanie kredytu trwa. Długo. To nie jest proces 1-dniowy.
    Kredyt hipoteczny nie jest narzędziem do spekulacji. Możesz się
    bardzo mocno wpakować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-10-27 10:47:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > trafić się kilka ładnych cykli i wykorzystać je, ale trzeba też wiedzieć

    1. nie ma aż tak długich kontraktów,
    2. gdybym teraz brał kredyt to oczywiście, że w CHF...tylko czy jakiś
    bank chciałby mi go udzielić?
    3. nadal bardziej opłaca się brać kredyt w CHF niż w PLN (różnica w
    oprocentowaniu), jak na rynkach się nieco uspokoi to złoty znowu stanie
    się popularny i tym samym zyska na wartości ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS