  • 11. Data: 2006-04-22 18:15:41
    Temat: Re: Re: Re: easyjet - którą kartą zapłacić?
    Od: "Grzegorz Niedźwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > No to ciekawe czy VE Inteligo tez tak dobrze działa(a jakiś czas temu
    > nie działała tak), to by tez dowodziło, że Allekarta to jednak
    > bardziej VE. Ciekawe w takim razie czy debetowa VC przeszła by jako "VE"
    > czy jako "debetowa".

    Nigdy nie kupowałem via internet biletów na www.easyjet.com ale kilkukrotnie
    kupowałem na www.skyeurope.com i www.airbaltic.com i nawt jak zapłaciłem
    kiedyś AmEx'em w SkyEurope to mi karty nie obciążyli i poleciałem do
    Budapesztu za free.
    Ale wracając do tematu:
    to jak będzie z tą http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520 ekartą z ING?

    Pozdrawiam,