  • 1. Data: 2006-04-19 18:03:34
    Temat: Zmiany w BIK
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    W koncu mozna samemu wnioskowac o raport kredytowy kiedy tylko chcemy.
    Przyjemnosc ta kosztuje 30zl. Ustawowy darmowy raport mozna otrzymac po 6
    miesiecy, ale teraz trzeba placic 10zl za wysylke raportu poczta. Odbior osobity
    bezplatny jest oczywiscie.

  • 2. Data: 2006-04-19 18:22:00
    Temat: Re: Zmiany w BIK
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > miesiecy, ale teraz trzeba placic 10zl za wysylke raportu poczta. Odbior

    Z ta druga oplata to przesadzili... chyba, ze umozliwiaja np. wysylke poczta
    elektroniczna. IMHO powinien sie tym zainteresowac RPO.

    MK

  • 3. Data: 2006-04-19 21:50:35
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Apr 2006 20:22:00 +0200,
    osoba podpisana: MK <m...@i...pl>
    napisała:
    > "kjvirtual" <k...@g...com> wrote in message
    > osobity
    >>

    > Z ta druga oplata to przesadzili... chyba, ze umozliwiaja np. wysylke poczta
    I to nieźle. IMHO powinna byc to cena poleconego + koperty. No chyba że
    wysyłaja to kopertami z czerpanego papieru.
    (Bo zwracam uwagę, że raport "na miejscu" i tak mają obowiązek zrobić i
    tak)

    KJ

    Linux jest w stanie przeżyc wyjęcie procesora - resztę doliczy w pamięci.

  • 4. Data: 2006-04-20 07:28:49
    Temat: Re[2]: Zmiany w BIK
    Od: oboista <j...@p...onet.pl>

    Witaj MK!

    W Twoim liście datowanym 19 kwietnia 2006 (20:22:00) można przeczytać:
    > Z ta druga oplata to przesadzili... chyba, ze umozliwiaja np. wysylke poczta
    > elektroniczna. IMHO powinien sie tym zainteresowac RPO.

    a może napiszmy do Urządu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
    www.uokik.gov.pl, w końcu BIK to monopolista.

    --
    Pozdrowienia,
    oboista

  • 5. Data: 2006-04-20 20:45:53
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    chyba że
    | wysyłaja to kopertami z czerpanego papieru.
    | (Bo zwracam uwagę, że raport "na miejscu" i tak mają obowiązek

    To mam pomysł na biznes dla Ciebie. Ludzie będą Ci wysyłac
    pełnomocnictwa do wystąpienia o raport w ich imieniu, a Ty będziesz
    im to wysyłał w zaproponowanej przez siebie cenie czyli w cenie
    listu i znaczka;-)
    Albo po prostu idź do BIKu na bezpłatne praktyki i biegaj za darmo
    na pocztę.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec