  • 1. Data: 2008-08-07 18:04:21
    Temat: bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!!
    Od: " " <b...@g...pl>

    bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!!

    a idę sobie do oddziału nr. 1... muszę zmienić numer komórki - co słyszę???
    "nie ma pani od internetu jest na urlopie, a ja nie mam dostępu"!!! masakra!!!
    kazali przyjść w przyszłym tygodniu... no nic....

    dzwonie na ich linie - nic pan tu nie załatwi do oddziału albo telefonicznie
    (do oddziału) - no nic...

    włączyli mi kk Visa Newsweek = no prawie na wybraniu splata zadłużenia wywala
    błąd iż jest niemożliwa - porada infolinii "zrób pan przelew na numer
    karty"... super to po *** ta opcja????

    przelew z karty kredytowej - brak na liście przy wyborze konta... - infolinia
    - do oddziału...

    masakra totalna.... stracę godzinę a nie załatwię nic w tym oddziale -
    pozostaje mi chyba telefonicznie wydzwaniać i na wstępie "z panią od
    internetu" chcieć rozmawiać....

    wyleczyłem się!!!

    w tym banku muszę "tylko"

    otworzyć konto<30 BEZ karty (i powiedzieć aby przelewy włączyli i smskody - na
    wszelki wypadek....)

    zamknąć allekarte+konto24.pl (dobrze ze do konta dodawany jest oryginalny druk
    wypowiedzenia....)

    wyprostować to co wyżej...

    jak mi się uda do końca miesiąca z ich tempem to będzie dobrze - w moim
    mieście są 2 oddziały bzwbk - oni pracują w takich godzinach ze za 10
    "fajrant" bym się zjawił ale chyba to zrobię... może na ścisku zrobią to
    porządnie??? - ALE CZY NIE ODEŚLĄ MNIE DO ODDZIAŁY MACIERZYSTEGO jak oni to
    nazywają??- ale jak już widzę danego pracownika to mam dość i wole poczekać na
    innego.... (jestem tam często z innych powodów)

  • 2. Data: 2008-08-07 19:06:39
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > bzwbk - bardzo zjawiskowo wywalony brak kompetencji!!

    napisz pismo do rzecznika klienta bzwbk, przedstaw swój problem/sytuację i
    poproś o wyjaśnienie...2x już pisałem i zawsze otrzymałem wyczerpującą
    odpowiedz = warto pisać

    tutaj masz więcej o ww.: https://kontakt.bzwbk.pl/10992
    nie musisz wysyłać listu, wystarczy e-mail na adres:
    r...@b...pl

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2008-08-07 20:09:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    b...@g...pl pisze:
    ALE CZY NIE ODEŚLĄ MNIE DO ODDZIAŁY MACIERZYSTEGO jak oni to
    > nazywają??-

    Jeszcze kilka miesiecy temu zachwalali, ze nie ma przypisania klienta do
    oddzialu - podobno (wtedy..zmienili cos?) mozna bylo wejsc do pierwszego
    lepszego oddzialu i zalatwic wszystko co potrzeba.

    Sprobuj z pania od internetu w innym oddziale.

  • 4. Data: 2008-08-08 17:00:41

    dziś telefonicznie po podaniu peselu - załatwiłem przelewy z karty + spłatę
    zadłużenia z poziomu serwisu. na wstępie powiedziałem ze rozmawiałem z
    infolinia i odesłano mnie do was do kogoś od internetu - zaraz połączyli i
    gotowe :) ale i tak likwiduje allekarte debetowa jak minie 1,5 roku :)