  • 1. Data: 2008-10-12 13:57:30
    Temat: budowa domu- kredyt hipoteczny a gotowkowy?
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Witam,
    zastanawia mnie fakt moich znajomych , ktorzy oznajmili mi wczoraj , iz
    wybudowali dom na kredycie gotowkowym a nie hipotecznym i wyszlo im taniej.
    Czy moze jest w tym racja ?
    Ich kredyt 100 tys. na 10 lat. kredyt gotowkowy (rata około
    1,1tys.mc -duzo/malo?)
    A w kredycie hipotecznym 100tys/10lat jaka bylaby miesieczna rata ?

    Pozdrawiam
    ps. dom oczywiscie wybudowany z wkladem wlasnym.

  • 2. Data: 2008-10-12 14:52:24
    Temat: Re: budowa domu- kredyt hipoteczny a gotowkowy?
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Roman pisze:
> [...]
    > Czy moze jest w tym racja ?
    > Ich kredyt 100 tys. na 10 lat. kredyt gotowkowy (rata oko?o
    Nie uwierzę póki nie zobaczę. W jakim banku jakie oprocentowanie, jaka
    waluta?

    Już pomijam fakt, iż trudno byłoby znaleźć bank dający kredyt gotówkowy
    na 10 lat, nie wspominając o całej reszcie...
    > A w kredycie hipotecznym 100tys/10lat jaka bylaby miesieczna rata ?
    około 1080 zł, ale nie wierzę, że można dostać gotówkowy na w/w warunkach...

    Ostatnio miałem klientkę, która próbowała się budować na kredycie
    gotówkowym - jeden nie wystarczył, wzięła drugi i kolejny. Efekt jest
    taki, że dzisiaj jest całkowicie niewypłacalna, a dom jeszcze nie
    wykończony wkrótce zostanie pewnie zlicytowany...

  • 3. Data: 2008-10-12 22:06:00
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Roman pisze:
> [...]
    > 1,1tys.mc -duzo/malo?)
    > A w kredycie hipotecznym 100tys/10lat jaka bylaby miesieczna rata ?

    Dom za 100 tys? Kiedy to było?

    Piotr Hołda

  • 4. Data: 2008-10-13 00:00:52
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Piotr Hołda wrote:

    > Dom za 100 tys? Kiedy to było?

    zobacz na koniec jego posta!!!

    no i za 100tys to nawet dzialki budowolanej kolo wroclawia nie kupisz. Ch... w
    dupe spekulantom skupujacym grunty a i ludzie niech sie opamietaja i przestana
    kupowac dzialki i domy po zawyzonych sztucznie cenach, to szybko wrocimy do
    "normalnosci" jaka byla kilka lat temu jeszcze. Jak bedziecie naiwni i pakowac
    sie w nowe kredyty by odkupic dzialki czy kupic mieszkanie po 7 tys za metr to
    na pewno nie potanieje nic.

  • 5. Data: 2008-10-13 05:54:48
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dom za 100 tys? Kiedy to było?

    nie doczytyales posta do konca ( pisze wyraznie z wkladem wlasnym)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-10-13 08:18:35
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    600 zł przed ostatnimi podwyzkami, teraz może 700 zł/mies., ale to przy 25 latach.
    JaC

    -----