  • 1. Data: 2008-10-12 18:56:37
    Temat: Lokata przez internet.
    Od: "mirek" <m...@w...op.pl>

    Prosze o polecenie banku, w ktorym można założyć lokatę przez internet.
    Oprocentowanie conajmniej 8% i brak wymogu posiadania konta w banku lub jego
    założenia do lokaty. Zacząłem wypełniać formularz na stronie Multibanku ale
    zrezygnowałem przy całej serii wymaganych odpowiedzi na pytania typu status
    mieszkaniowy, samochód, internet, tel. kom. itp. Czy przy wizycie w oddziale
    też wypelnia się takie formularze? Czy inne banki przy zakładaniu lokaty,
    także wymagają podania takich szczegolowych danych o sobie?
    Mirosław.

  • 2. Data: 2008-10-13 06:01:25
    Temat: Re: Lokata przez internet.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "mirek" <m...@w...op.pl> wrote in message
> [...]
    > przy zakładaniu lokaty, także wymagają podania takich szczegolowych danych

    Getin, -zalozenie konta biezacego w bezplatnej wersji internetowej (bez
    karty platniczej)-ale caly proces zakladania tylko w placowce i trwa pare
    tygodni (zakladalem dawno to moze cos sie zmienilo)- lokaty
    obecnie-3.mies-8.5%,4-mies-9%

  • 3. Data: 2008-10-13 08:42:49
    Od: Arek257 <a...@g...com>

    mirek pisze:

    > (...) ale zrezygnowałem przy całej serii wymaganych odpowiedzi na
    > pytania typu status mieszkaniowy, samochód, internet, tel. kom. itp.

    A czy w odpowiedziach do wyboru nie ma opcji "klient nie podał", czy jakiejś
    podobnej pozwalającej na uniknięcie odpowiedzi?

    --
    Pozdrawiam,
    Arek257

  • 4. Data: 2008-10-13 09:12:01
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    Krzysztof pisze:
> [...]
    > karty platniczej)-ale caly proces zakladania tylko w placowce i trwa
    > pare tygodni (zakladalem dawno to moze cos sie zmienilo)- lokaty

    to do konta internetowego nie dostałbym karty??

  • 5. Data: 2008-10-13 15:50:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr" <p...@W...pl> wrote in message

    > to do konta internetowego nie dostałbym karty??

    mozna dostac karte i placic co miesiac za nia, zwolnienia z oplaty przy
    pewnej kwocie zakupow, dokladne info na stronie banku

  • 6. Data: 2008-10-13 17:26:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "mirek"
    > Prosze o polecenie banku, w ktorym można założyć lokatę przez
    > internet. Oprocentowanie conajmniej 8% i brak wymogu posiadania konta
    > w banku lub jego założenia do lokaty.

    ktoś już tu pisał, że w BGŻ 8,5% lokatę zakłądasz bez wpłaty poprzez
    konto techniczne
    a jak zrobisz na niego wplatę z odpowiednim tekstem to ci zaliczą na
    lokate
    *** blad ***