  • 21. Data: 2021-03-30 12:57:45
    Temat: Re: będa wyższe emerytury!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 16:27:03 +0200, J.F. napisał(a):

    > Widac zajmuja sie czyms innym.

    Dlaczego nie kowidem? Wirus zainteresował handlarzy bronią i oscypkami, a
    nawet instruktorów narciarskich; słowem wszystkie ręce na pokład. Tymczasem
    państwowe firmy z Narodowym Koncernem Paliwowo-parówkowo-prasowym na czele
    umywają ręce płynem dezynfekującym z Jedlicz.

    > A przeciez bedziemy mieli dwie fabryki szczepionek !
    > https://300gospodarka.pl/analizy/kontrakt-mabionu-to
    -nie-wszystko-bedzie-druga-fabryka-szczepionki-przec
    iw-covid-19-w-polsce

    Które mają produkować szczepionki wymyślone w obcych językach, a suteren
    wszak pragnie narodowej, rzymsko-katolickiej szczepionki z husarskimi
    skrzydłami, pobłogosławionej przez biskupów; najlepiej Głodzia i Janiaka.
    A nie! Watykan też idzie na pasku gejropy i zakazał im uczestniczenia w
    jakichkolwiek publicznych celebracjach religijnych lub spotkaniach
    świeckich. Mogą święcić w katakumbach, jak pierwsi chrześcijanie.

    -ile-za-test-w-polsce-a-ile-w-innych-krajach-euro,nI
    d,4782667

    > Ciekawe te liczby. Kazdego Dunczyka juz 4x przetestowano?
    >
    > Jestes pewien, ze to nie obejmuje tanich i szybkich testow
    > papierkowych ?

    Dania to ubogi kraj na dorobku, więc na pewno używają najtańszego chłamu,
    na który my możemy sobie bez problemu pozwolić, a po jednym teście mają
    zakaz wykonania następnego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 22. Data: 2021-03-30 13:04:08
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 29 Mar 2021 16:52:05 +0200, J.F. napisał(a):

    > Kto ich tam wie, ale licza pewnie po staremu.
    > Tylko czy to dobry sposob na liczenie w obecnej sytuacji.

    Średnia to dość prosta i dobrze zdefiniowana wartość statystyczna. Nie
    wiedziałem, że jej definicja się zmienia i zależy od sytuacji, ale nie
    jestem na bieżąco z wyrafinowaną matematyką.

    > Ale czy to sprawiedliwe bedzie. Szczegolnie, jak za rok nastapi
    > wydluzenie ... tez chwilowe.

    Ja tam nie wiem, co jest sprawiedliwe i dla kogo. Możesz zwrócić się do
    swego posła, żeby zmienić prawo i co roku przeliczać emerytury
    uwzględniając aktualną długość życia. Suteren będzie szalał z radości, że
    emka mu spada, bo ludzie żyją dłużej.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 23. Data: 2021-03-30 13:10:02
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 30.03.2021 Olin <k...@a...w.stopce> napisał/a:

    > A nie! Watykan też idzie na pasku gejropy i zakazał im uczestniczenia w
    > jakichkolwiek publicznych celebracjach religijnych lub spotkaniach
    > świeckich. Mogą święcić w katakumbach, jak pierwsi chrześcijanie.

    ... na terenie "swojej" diecezji. Gdzie indziej mogą śmiało celebrować.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 24. Data: 2021-03-30 13:14:50
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 30 Mar 2021 11:10:02 GMT, Dominik Ałaszewski napisał(a):

    > ... na terenie "swojej" diecezji. Gdzie indziej mogą śmiało celebrować.

    No rzeczywiście, nie doczytałem.
    To radosna wiadomość, że przyszłe otwarcie fabryki Narodowej Szczepionki
    odbędzie się w godnej oprawie i zaszczycą ją elity; również kościelne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2021-03-30 13:52:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    e.net...

> [...]
    >nie
    >jestem na bieżąco z wyrafinowaną matematyką.

    Oni licza przewidywana dlugosc zycia, a to nie jest prosta srednia.

    A prosta srednia ... co bys chcial usrednic ?
    I co by wyszlo ?

> [...]
    >swego posła, żeby zmienić prawo i co roku przeliczać emerytury
    >uwzględniając aktualną długość życia. Suteren będzie szalał z

    Przyjdzie Duda i dosypie pietnastke.
    Albo przyjdzie inflacja i bedzie podwyzka mimo wydluzenia zycia :-)

    Tym niemniej ... wezmiesz 4 emerytow z kolejnych rocznikow, i sie
    okaze, ze mimo podobnych zarobkow oni rozne emerytyrki dostana, a
    przeciez wszyscy szczepieni ...

    J.

  • 26. Data: 2021-03-30 14:10:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Dlaczego nie kowidem?

    Bo widac zajmowaly sie czyms innym, a na szczepionkach sie nie znaja.
    I wiedza o tym.

> [...]
    >czele
    >umywają ręce płynem dezynfekującym z Jedlicz.

    No ale chyba nie chcesz powaznie, aby Narodowy Koncern zabral sie za
    szczepionke?

    Rok temu sie mowilo, aby inny narodowy koncern respiratory zaczal
    produkowac, ale koncern sie troche wypial.
    https://www.money.pl/gospodarka/polskie-respiratory-
    predzej-moze-sie-skonczyc-epidemia-niz-powstana-6495
    564568193153a.html

    Ale gdzie narodowy koncern nie wyrabia, tam mamy pospolite ruszenie:
    https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-w-pol
    sce,dwa-polskie-konstruuja-respiratory--by-wspomoc-w
    alke-z-koronawirusem,artykul,81086545.html
    https://www.money.pl/gospodarka/zrobili-polski-respi
    rator-tani-przenosny-dla-pacjentow-w-stanie-lekkim-i
    -ciezkim-6510745521813633v.html
    https://scienceinpoland.pap.pl/aktualnosci/news%2C83
    132%2Crusza-produkcja-serii-przedwdrozeniowej-polski
    ego-respiratora-na

    itd
    https://www.money.pl/wiadomosci/polskie-respiratory.
    html

    Natomiast ... ze nie mamy zadnej instytucji, ktora robi szczepionki
    ... a moze mamy ?

> [...]

    >jakichkolwiek publicznych celebracjach religijnych lub spotkaniach
    >świeckich. Mogą święcić w katakumbach, jak pierwsi chrześcijanie.

    No ba, jak sie dowiedza, ze tam ludzkie linie komorkowe z aborcji ...
    i nie poswiecą ?

> [...]

    >chłamu,
    >na który my możemy sobie bez problemu pozwolić, a po jednym teście

    No coz - mysmy mieli kupiony chlam, o ktorym lekarze mowili, ze juz
    chyba lepiej wcale nie uzywac, niz miec tak falszywe wyniki.
    I niekoniecznie dlatego, ze najtansze - pierwsze po prostu takie byly.
    Teraz podobno sa juz dosc dobre ... i chyba uzywane.

    To samo zreszta bylo w Czechach czy Slowacji.

    A tak jak siegnac do statystyk ... rok temu Niemcy raportowali spora
    ilosc zakazonych ... i bardzo malo zmarlych.
    Moze tez zamiast testu PCR uzywali kiepskiego chlamu ... bo
    niekoniecznie taniego.

    J.

  • 27. Data: 2021-03-30 14:17:52
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Mar 2021 13:52:35 +0200, J.F. napisał(a):

    > Oni licza przewidywana dlugosc zycia, a to nie jest prosta srednia.

    Dokładniej średnie dalsze trwania życia, które ustala się według tablicy
    trwania życia obowiązującej w dniu, w którym złożymy wniosek o emeryturę.

    Co by nie liczyli, robią to tą samą metodą, na którą epidemia nie ma
    wpływu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 28. Data: 2021-03-30 14:22:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Mar 2021 14:10:45 +0200, J.F. napisał(a):

    > Bo widac zajmowaly sie czyms innym, a na szczepionkach sie nie znaja.
    > I wiedza o tym.

    Daniel, wszystko mogę, Obajtek czegoś nie może? Nie wierzę. Rolkę folii
    załatwia od ręki. Może matka albo brat przepiszą mu szybciorem te
    szczepionki.

    Bartłomiej Misiewicz pracował w aptece, więc bezsprzecznie posiada
    know-how.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 29. Data: 2021-03-30 15:53:59
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-03-29, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    [...]

    > Liczę na to, że moja emerytura zostanie sfinansowana z pieniędzy zabranych
    > mafiom watowskim, dlatego nie przystąpiłem do PPK. Skąd pewność, że po 2
    > latach nie zostaną przekształcone w PKP, a po kolejnych 3 w KPP, co będzie
    > wiązało się z opłatą przekształceniową, za każdym razem po 40%.

    Podstawowa różnica jest taka, że z PPK wypłacasz w dowolnym momencie,
    a ze względu na jego konstrukcję - praktycznie zawsze z gwarantowanym
    z zyskiem na poziomie >30%.

    Jak masz inne źródła tyle dają, to się pochwal.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 30. Data: 2021-03-30 16:02:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 30 Mar 2021 15:53:59 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Podstawowa różnica jest taka, że z PPK wypłacasz w dowolnym momencie,
    > a ze względu na jego konstrukcję - praktycznie zawsze z gwarantowanym
    > z zyskiem na poziomie >30%.

    Ale skąd pewność, że dowolnej nocy PPK nie zostanie przekształcone w PKP, a
    opłata przekształceniowa nie wyniesie 40%. A to wcale może nie być ostatnie
    słowo przekształcających.