  • 1. Data: 2011-02-17 14:49:31
    Temat: alior-koszyk agro plurs
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    Witam
    Jak dziala ten produkt?Dowiedzialem sie ze to jakis fundusz na 2,5 roku
    ze zmiennym oprocentowaniem. Co to jest oplata dystrybucyjna - wynosi
    ona 1,25%. Co o tym myslicie? Plusem jest ze mozesz zalozyc lokate na
    oprocentowanie jakies wyzszy procent chyba kolo 8% na 2 miesiace.

  • 2. Data: 2011-02-17 15:20:04
    Temat: Re: alior-koszyk agro plurs
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 09:49:31 -0500, mk napisał(a):

    > Jak dziala ten produkt?Dowiedzialem sie ze to jakis fundusz na 2,5 roku
    > ze zmiennym oprocentowaniem.

    Struktura. Olej to.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2011-02-17 15:39:12
    Od: mk <h...@p...onet.pl>

    On 02/17/2011 10:20 AM, Borys Pogoreło wrote:

    > Struktura. Olej to.

    A co to jest to 1,5%?

    Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

  • 4. Data: 2011-02-17 16:29:03
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-17 15:49, mk pisze:
    > Jak dziala ten produkt?

    Działa to tak, że jak za 2,5 roku dzisiejsze nadmuchane ceny produktów
    rolnych będą jeszcze wyższe (każdy wierzy w co chce) to dostaniesz sporą
    kaskę. Jak będą niższe to jesteś lekko licząc 10% w plecy (za odsetki z
    2.5 roku). A, no zapomniałem o "do 1.5%" dystrybucyjnej. No to dodaj to
    jeszcze do strat. Płacić za strukturę, kogoś tam w Aliorze mocno pogięło.

    --
    Raf

  • 5. Data: 2011-02-17 22:50:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 10:39:12 -0500, mk napisał(a):

    > A co to jest to 1,5%?

    Pewnie dodatkowy haracz, żeby jeszcze bardziej zedrzeć.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl