  • 1. Data: 2011-02-17 14:01:01
    Temat: komornik
    Od: greg <g...@a...pl>

    witam mam komornika na pesji z powodu zaleglych alimetow zabiera mi
    60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z
    konta reszte pesji?

  • 2. Data: 2011-02-17 14:03:06
    Temat: Re: komornik
    Od: greg <g...@a...pl>

  • 3. Data: 2011-02-17 14:17:47
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Uzytkownik "greg" <g...@a...pl> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
> [...]
    > 60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    > moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z

    http://e-prawnik.pl/forum/domowy/prawo-rodzinne/komo
    rnik-i-sciaganie-alimentow.html
    http://samodzielne-matki.free.ngo.pl/FAQ-egzekucja.h
    tml
    http://prawnikow.pl/forum/thread/91183,Komornik-zaja
    l-konto.htm
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/456645,egzekuc
    je_komornicze_przyspiesza.html
    http://forumprawne.org/komornik-postepowanie-egzekuc
    yjne/192257-czy-komornik-moze-zajac-cala-wyplate.htm

  • 4. Data: 2011-02-17 14:27:34
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-17 15:01, greg pisze:
> [...]
    > 60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    > moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z

    Ma prawo. Dobrze-Ci-tak. Trza było nie skąpić na gumkę albo płacić ile
    nakazali.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2011-02-17 14:30:53
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > 60% od stycznia zajol mi konto na kturym jestem tylko upowazniony a
    > moje wynagrodzenie to 1300 zl na reke. czy komornik ma prawo zabrac z

    Zamiast dzieci robic, to trzeba bylo slownik ortograficzny studiowac.

    A wracajac do tematu, to niby nie moze, ale to ty bedziesz latal po
    sadach i udawadnial, ze nie jestes wielbladem.
    Najprosciej brac wyplate w gotówce, albo pogadac z komornikiem, przy czym ta
    druga opcja jest zalezna od tego na jakiego komornika sie trafi.

    Stan prawny wyglada tak, ze komornik ma prawo zajac konto (przy czym sa
    jeszcze kwoty wolne od zajecia).

    Podsumowujac - co miesiac kopac sie z koniem (tzn. komornikiem i bankiem)
    aby odzyskac reszte swojej pensji to malo przyjemna zabawa, wiec pozostaje
    pogadac z komornikiem aby cofnal zajecie konta, bo Ci wyplata tam wplywa juz
    po zajeciu, a jak komornik bedzie nienormalny, to pozostaje brac wyplate w
    gotówce, a jesli ta opcja odpada, to sadownie zmusic komornika do
    odblokowania konta.

  • 6. Data: 2011-02-17 15:56:56
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pl> dared to write:
> [...]
    > tam wplywa juz po zajeciu, a jak komornik bedzie nienormalny, to
    > pozostaje brac wyplate w gotówce, a jesli ta opcja odpada, to sadownie

    Wez daj spokój, wyobraz sobie matke jego dzieci, która w polskiej rzeczywistosci nie
    ma co do garnka wlozyc, a na przedszkole i zlobek jej nie stac.

    Przyznawac sie publicznie, ze sie nie placi alimentów, to jak dla mnie bezczelnosc.

    k.

  • 7. Data: 2011-02-17 16:00:30
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

> [...]
    > tam wplywa juz po zajeciu, a jak komornik bedzie nienormalny, to
    > pozostaje brac wyplate w gotówce, a jesli ta opcja odpada, to sadownie

    Weź daj spokój, wyobraź sobie matkę jego dzieci, która znając polską rzeczywistość
    nie ma co do garnka włożyć, a do pracy nie pójdzie, bo jej na przedszkole i żłobek
    nie stać.

    Przyznawać się publicznie, że się nie płaci alimentów, i jeszcze prosić o radę, jak
    się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.

    k.

  • 8. Data: 2011-02-17 16:14:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-17 17:00, kashmiri pisze:

> [...]
    > Przyznawać się publicznie, że się nie płaci alimentów, i jeszcze prosić o radę, jak
    się dalej od tego wykręcać, dla mnie zakrawa na bezczelność.

    Ależ przyznał, że płaci. Gdyby chciał nie płacić, zatrudniłby
    się na czarno, lachę położył na babola, który próbował złowić
    faceta na dziecko.

    Koleś chyba ma prawo z czegoś żyć, żeby utrzymać kur*iszcze
    machające dupą na lewo i prawo bez zastanowienia, co ?

    6008

  • 9. Data: 2011-02-17 16:19:43
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    >
    > Koleś chyba ma prawo z czegoś żyć, żeby utrzymać kur*iszcze machające dupą

    zastanawia mnie, skad obaj tak doglebnie znacie sytuacje autora watku i
    jego, hmm, rodziny ?

  • 10. Data: 2011-02-17 17:15:40
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> dared to write:

> [...]
    >
    > Koleś chyba ma prawo z czegoś żyć, żeby utrzymać kur*iszcze
    > machające dupą na lewo i prawo bez zastanowienia, co ?

    Może raczej: utrzymywać WŁASNE DZIECI? Alimenty nie są na żonę, tylko na dzieci.

    k.