  • 1. Data: 2011-02-16 21:47:10
    Temat: Jak pozbyć się 3D Secure z KK BZWBK?
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    Aktywowałem kiedyś 3D Secure dla karty kredytowej BZWBK,
    z ciekawości raczej niż potrzeby. Chciałbym się tego pozbyć,
    bo płacenie w sieci jest uciążliwe, a SMSy to potwierdzeń -
    płatne powyżej piątego w miesiącu. Wie ktoś jak to zrobić?
    Infolinia twierdzi że dla odnawianej karty "się nie da",
    a dla nowej wydanej po "utracie" starej zostanę "poproszony"
    o aktywację 3D Secure. Próbował ktoś tego w praktyce?

  • 2. Data: 2011-02-16 22:04:14
    Temat: Re: Jak pozbyć się 3D Secure z KK BZWBK?
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 16 Lut, 22:47, "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote:
> [...]
    > a dla nowej wydanej po "utracie" starej zostanę "poproszony"
    > o aktywację 3D Secure. Próbował ktoś tego w praktyce?

    Zgłosiłem kiedys w oddziale, po telefonie gdzieś i kilku dniach 3D
    secure została wyłączona.

  • 3. Data: 2011-02-17 07:08:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bogdan B." <g...@r...pl> wrote in message
> [...]
    > a dla nowej wydanej po "utracie" starej zostanę "poproszony"
    > o aktywację 3D Secure. Próbował ktoś tego w praktyce?

    najlepiej zrezygnowac z karty BZWBK. Kiedys mialem te kredytowke i mimo 2
    krotnego logowania przy transakcji i odpowiedzi, ze nie chce korzystac (3
    autoryzacja tej samej operacji przechodzi bez 3D), po 2-3mies znow domaga
    sie 3D i tak w kolko. Nie ma opcji wylaczenia tego badziewia na stale, nie
    ma takiej opcji w bankowosci elektronicznej.

  • 4. Data: 2011-02-17 07:45:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 08:08:42 +0100, Krzysztof napisał(a):

> [...]
    > domaga sie 3D i tak w kolko. Nie ma opcji wylaczenia tego badziewia na
    > stale, nie ma takiej opcji w bankowosci elektronicznej.

    Ja kiedyś zadzwoniłem i po rozmowie z kimś tam mi to wyłączyli i
    pamiętam, że przestało się pojawiać, także chyba się da. Kwestia, że kk z
    BZWBK nic ciekawego nie wnoszą, więc lepiej migrować gdzieś indziej i
    upiec dwie pieczenie na jednym ogniu czyli pozbyć się 3DS i zyskać jakieś
    bonusy.

    --
    xbartx