  • 1. Data: 2011-02-17 12:29:33
    Temat: "Stukanie" w Citi...
    Od: luc <b...@g...net>

    Czego to nie wymyślą:
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mob
    ile-2289359.html

    Ciekawe, czy zadziała przelew z Iphone'a na coś androidowego?

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 2. Data: 2011-02-17 12:39:06
    Temat: Re: "Stukanie" w Citi...
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "luc" <b...@g...net> napisał w wiadomości grup
    6g2000yqd.googlegroups.com...
    > Czego to nie wymyślą:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mob
    ile-2289359.html

    > Ciekawe, czy zadziała przelew z Iphone'a na coś androidowego?

    Dla mnie świetna rzecz.

  • 3. Data: 2011-02-17 12:47:31
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Na jakiej zasadzie działa ten 'bump'?
    "Krok 4: Odbiorca i nadawca ,,zderzają się" / ,,stukają się" telefonami
    (,,BUMP")"

    a.

  • 4. Data: 2011-02-17 12:53:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 17.02.2011 13:47, Wemif wrote:
    > Na jakiej zasadzie działa ten 'bump'?
    > "Krok 4: Odbiorca i nadawca ,,zderzają się" / ,,stukają się" telefonami
    > (,,BUMP")"

    Strach jechac komunikacja miejska czy stac w kolejce w sklepie ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2011-02-17 12:58:12
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:

    > Strach jechac komunikacja miejska czy stac w kolejce w sklepie ;)

    Z opisu wynika, ze trzeba wczesniej wpisać wkotę, także nie zrobi się samo.

    Właśnie wiszę, na citiphone, która nic nie wie o takiej usłudze...

    a.

  • 6. Data: 2011-02-17 13:04:50
    Od: luc <b...@g...net>

    On 17 Lut, 13:58, w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Z opisu wynika, ze trzeba wczesniej wpisać wkotę, także nie zrobi się samo.
    >
    > Właśnie wiszę, na citiphone, która nic nie wie o takiej usłudze...

    Włąśnie instaluję ;-)

    https://mobile.citibank.pl/middleware/binary/downloa
    dbinary.jsp

  • 7. Data: 2011-02-17 13:06:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    luc pisze:

    > Czego to nie wymyślą:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Rewolucja-w-Citi-Mob
    ile-2289359.html

    Poprawiliby lepiej funkcjonalność www choćby do poziomu Aliora... Bawią
    się w stukanie, a poleceń zapłaty wciąż online nie widać. Limitu
    operacji bezgotówkowych na KK na 0 ustawić się nie da. Dodatkowego
    rachunku tylko do karty debetowej otworzyć się nie da... No ale za to
    sobie postukać można...

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2011-02-17 13:59:07
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    luc <b...@g...net> wrote:

    > Włąśnie instaluję ;-)
    >
    > https://mobile.citibank.pl/middleware/binary/downloa
    dbinary.jsp

    Zainstalowalem, ale dalej nie wiem jak to dziala, poza tym, ze
    "transakcje są wysyłane na serwer firmy zewnętrzenej - Bump
    Technologies Inc."

    "Przelew B2T - transakcja realizowana z wykorzystaniem technologii
    Bump, która pozwala za zidentyfikowanie, iż dwa telefony danych
    użytkowników zderzyły się ze sobą w konkretnym momencie".

    Po wpisaniu kwoty i wybraniu rachunku źrodlowego pojawia sie:
    "Stuknij się telefonami z użytkownikiem Citi Mobile, aby zrobić przelew".

    a.

  • 9. Data: 2011-02-17 14:09:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Q: How does Bump work?

    A: There are two parts to Bump: the app running on your device and a
    smart matching algorithm running on our servers in the cloud. The app
    on your phone uses the phone's sensors to literally "feel" the bump,
    and it sends that info up to the cloud. The matching algorithm listens
    to the bumps from phones around the world and pairs up phones that
    felt the same bump. Then we just route information between the two
    phones in each pair.
    Q: No way. What if somebody else bumps at the same time?

    A: Way. We use various techniques to limit the pool of potential
    matches, including location information and characteristics of the
    bump event. If you are bumping in a particularly dense area (ex, at a
    conference), and we cannot resolve a unique match after a single bump,
    we'll just ask you to bump again. Our CTO has a PhD in Quantum
    Mechanics and can show the math behind that, but we suggest
    downloading Bump and trying it yourself!"

    Taaaaaaaaa

    MJ

  • 10. Data: 2011-02-17 14:21:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 Feb 2011 13:59:07 +0000, Wemif napisał(a):

> [...]
    >
    > Po wpisaniu kwoty i wybraniu rachunku źrodlowego pojawia sie: "Stuknij
    > się telefonami z użytkownikiem Citi Mobile, aby zrobić przelew".

    Dla pierwszych testerów bank powinien też jakieś flaszki polskiej wódki
    sponsorować aby stukanie szło bardziej naturalnie i sprawnie hi hi.

    --
    xbartx