eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 45

  • 41. Data: 2020-02-07 16:03:06
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 lutego 2020 15:18:14 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    > W dniu 07.02.2020 o 15:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >
    > > może przekazać też numer karty itp. - bo te informacje są dostępne
    > > dla sprzedawcy, ma to i w raportach, ale przede wszystkim na swojej
    > > kopii slipu.
    > >
    >
    > No jakoś niewydajemisie.

    "Na wydaje się to ja nie mogę się opierać" - weź przykład z przodownika ze "Znachora"
    i oprzyj się na wiedzy.
    Przyczynek - jak sobie wyobrażasz płatność "żelazkiem", gdy było tak, jak Ci się
    wydaje? A zaszłości historyczne są ważniejsze niż innowacje.
    Więc nawet dla bieda-kart "electronic use only" jest tak samo.


  • 42. Data: 2020-02-07 16:42:35
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dawid Rutkowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:3c47646a-4688-49b8-be09-618338744bef@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 7 lutego 2020 15:18:14 UTC+1 użytkownik Michał
    Jankowski napisał:
    > W dniu 07.02.2020 o 15:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >> > może przekazać też numer karty itp. - bo te informacje są
    >> > dostępne
    >> > dla sprzedawcy, ma to i w raportach, ale przede wszystkim na
    >> > swojej
    >> > kopii slipu.
    > >
    >> No jakoś niewydajemisie.

    >"Na wydaje się to ja nie mogę się opierać" - weź przykład z
    >przodownika ze "Znachora" i oprzyj się na wiedzy.
    >Przyczynek - jak sobie wyobrażasz płatność "żelazkiem", gdy było tak,
    >jak Ci się wydaje? A zaszłości historyczne są ważniejsze niż
    >innowacje.
    >Więc nawet dla bieda-kart "electronic use only" jest tak samo.

    Zaszlosci wazne, ale odkad mamy elektroniczne terminale zamiast
    zelazek, to moze byc calkiem inaczej.
    Ze np sprzedawca ma z terminala liste platnosci z unikalnymi
    numerami - nr karty nie musi znac.
    Operator terminali udostepni w miare potrzeby - albo w ogole zalatwi
    sprawe reklamacji ...

    J.


  • 43. Data: 2020-02-07 18:46:28
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 07.02.2020 o 16:03, Dawid Rutkowski pisze:
    > W dniu piątek, 7 lutego 2020 15:18:14 UTC+1 użytkownik Michał Jankowski napisał:
    >> W dniu 07.02.2020 o 15:00, Dawid Rutkowski pisze:
    >>
    >>> może przekazać też numer karty itp. - bo te informacje są dostępne
    >>> dla sprzedawcy, ma to i w raportach, ale przede wszystkim na swojej
    >>> kopii slipu.
    >>>
    >>
    >> No jakoś niewydajemisie.
    >
    > "Na wydaje się to ja nie mogę się opierać" - weź przykład z przodownika ze
    "Znachora" i oprzyj się na wiedzy.
    > Przyczynek - jak sobie wyobrażasz płatność "żelazkiem", gdy było tak, jak Ci się
    wydaje? A zaszłości historyczne są ważniejsze niż innowacje.
    > Więc nawet dla bieda-kart "electronic use only" jest tak samo.
    >

    Weź może sobie obejrzyj taki kwitek, zamiast ekstrapolować obserwacje z
    czasów króla Ćwieczka.

    MJ


  • 44. Data: 2020-02-11 22:13:50
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    W dniu 2020-02-07 o 12:28, Dawid Rutkowski pisze:

    > Gdzie żeś się naczytał takich bzdur?
    > Jednorazowy jest "wirtualny CVV" - dokładnie tak samo jak przy płaceniu zbliżeniowo
    plastikiem.
    > 16 cyfrowy numer karty zawsze jest taki sam - i nawet w google pay masz podane jego
    4 ostatnie cyfry.

    Coz moze to juz poczatki sklerozy albo innego Alzheimera. Przyznaje sie
    oczywiscie do bledu. Na stronie google nie ma informacji o jednorazowych
    numerach kart tylko tokenach.
    https://support.google.com/pay/merchants/answer/6345
    242?hl=pl

    Z drugiej strony jezeli numer karty jest staly i data waznosci tez to
    chyba sa to minimalne wystarczajace dane do transakcji (chociaz w coraz
    mniejszej liczbie sklepow). Czy bank odrzuci transkacje na dane z
    wirtualnej karty Google Pay jezeli bedzie tylko numer karty i data
    waznosci czy ona normalnie przejdzie i ewentualnie pozniej w ramach
    reklamacji zostanie zrobione strono?

    Pozdrawiam,
    Marcin



  • 45. Data: 2020-02-12 12:44:38
    Temat: Re: Zachecanie klientow do platnosci telefonami/zegarkami
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 lutego 2020 22:13:52 UTC+1 użytkownik Marcin napisał:

    > Z drugiej strony jezeli numer karty jest staly i data waznosci tez to
    > chyba sa to minimalne wystarczajace dane do transakcji (chociaz w coraz
    > mniejszej liczbie sklepow). Czy bank odrzuci transkacje na dane z
    > wirtualnej karty Google Pay jezeli bedzie tylko numer karty i data
    > waznosci czy ona normalnie przejdzie i ewentualnie pozniej w ramach
    > reklamacji zostanie zrobione strono?

    Hmm, jak masz taki sklep pod ręką to możesz zrobić próbę.
    Tylko jeszcze trzeba odczytać cały numer karty i datę ważności (OIDP google pay nie
    podaje daty ważności, ale pewnie jest taka sama jak dla plastiku) za pomocą drugiego
    telefonu z NFC i odpowiednią apką.
    Ale podejrzewam, że może się to rozbić o zerowe limity IO - nie wiem, jak to jest
    zrealizowane, bo niby za pomocą google pay bardzo przyjemnie płaci się za zamówienia
    robione z apek, nie ma potrzeby podawania nie tylko numeru karty i daty ważności, ale
    nawet CVV - ale coś mi mówi, że to jednak nie idzie jako IO tylko jakiś "wirtualny
    terminal" - a "wirtualne" karty z google pay mają limity IO ustawione na 0 - podobnie
    jak np. naklejki zbliżeniowe.
    Ale sprawdzić można - a potem powtórzyć test z jakimiś kartami HCE z apek bankowych -
    IKO, santandera, żubra czy milka (tylko te pojawiają mi się w "dotknij i zapłać" - no
    i jeszcze ing, ale tam to chyba tylko stare karty simcentric - no i może jeszcze
    alior ma "własne" HCE).

    Z tymi numerami to czasem jest kłopot - bank nie poda, a czasami się przydają - np.
    do logowania do mc priceless specials. Jeśli ma się też plastik MC z tego samego
    banku i bank pozwala na łączenie kont PS (pozwala np. santander) to jeszcze sprawę da
    się załatwić, bo do połączenia kont wystarczy znajomość czterech ostatnich cyfr - ale
    jeśli masz tylko kartę HCE (a np. santander dawał po 1600 punktów za samo jej
    założenie i rejestrację w PS) to pozostaje jedynie wybór nagród przez telefon.

strony : 1 ... 4 . [ 5 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1