  • 1. Data: 2002-05-16 10:48:00
    Temat: OT Oddali z US :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Wlasnie wlazlem sobie do Fortisa, patrze cos za duzo kasy ;)
    W historie, a tu zwrot podatku :D faaajnie.
    Jade na zakupy.

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-05-16 10:54:47
    Temat: Re: OT Oddali z US :)
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    > Wlasnie wlazlem sobie do Fortisa, patrze cos za duzo kasy ;)
    > W historie, a tu zwrot podatku :D faaajnie.
    > Jade na zakupy.

    Szczęściarz !!! Gdyby tak mnie oddali - to dopiero byłby zaskok :-)))

  • 3. Data: 2002-05-16 13:08:02
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    > Wlasnie wlazlem sobie do Fortisa, patrze cos za duzo kasy ;)

    A kontrolowali cię wcześniej ???
    Jeśli nie to może będziesz mógł za 5 lat oddać z odsetkami ???:-)

  • 4. Data: 2002-05-16 13:21:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A kontrolowali cię wcześniej ???
    > Jeśli nie to może będziesz mógł za 5 lat oddać z odsetkami ???:-)

    Eeee - ja mialem troche ponad 500 zl zwrotu :) Zadnych odpisow ani nic.
    Wladowalem wszystko do tego programiku z Elfina, wydrukowalem, pobralem
    jeszcze jeden z MF druczek do aktualizacji NIPu bo juz konto w PKO BP
    zlikwidowalem i wyslalem :)

    Jade na weekend do Radomia wiec sklepy moje :)

  • 5. Data: 2002-05-16 16:25:25
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wlasnie wlazlem sobie do Fortisa, patrze cos za duzo kasy ;)
    > W historie, a tu zwrot podatku :D faaajnie.

    A w jaki sposob udalo Ci sie zmusic ich wplaty na konto ?
    Ja juz od dwoch lat wypisuje swoj numer konmta na PITcie i za kazdym razem
    dostaje przez listonosza

  • 6. Data: 2002-05-16 20:46:29
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > A w jaki sposob udalo Ci sie zmusic ich wplaty na konto ?
    > Ja juz od dwoch lat wypisuje swoj numer konmta na PITcie i za kazdym razem
    > dostaje przez listonosza

    na PITcie możesz sobie wypisywać aż do ....
    do tego jest druk NIP-3 i specjalna rubryka dotycząca numeru konta
    (dobrowolna)

    pozdrav
    siepacz

  • 7. Data: 2002-05-17 01:43:41
    Od: "ciekawski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "siepacz" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > na PITcie możesz sobie wypisywać aż do ....
    > do tego jest druk NIP-3 i specjalna rubryka dotycząca numeru konta
    > (dobrowolna)

    Tylko jak już podasz rachunek, a będziesz kiedyś z czymś zalegał to od niego
    zaczną sciąganie kasy od Ciebie :))))))

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 8. Data: 2002-05-17 13:54:28
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    > Tylko jak już podasz rachunek, a będziesz kiedyś z czymś zalegał to od
    niego
    > zaczną sciąganie kasy od Ciebie :))))))

    nawet jak nie podasz to sami go ustalą i też ci ściągną a jak nie ustalą to
    komornik zapuka do drzwi i zabierze ci np. komputer ;-))

    pozdrav
    siepacz

  • 9. Data: 2002-06-03 08:25:50
    Od: a...@w...pl

    W dniu Thu, 16 May 2002 12:48:00 +0200, "AMRA"
    <a...@a...com> napisano:

    >Wlasnie wlazlem sobie do Fortisa, patrze cos za duzo kasy ;)
    >W historie, a tu zwrot podatku :D faaajnie.
    >Jade na zakupy.

    A mi zamiast oddac to przysłali informację o zajęciu. Ach te mandaty

    Hej ho! Andy
    a...@w...pl