  • 111. Data: 2015-11-21 17:36:40
    Temat: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-11-15 o 10:25, J.F. pisze:

    > Poniekad jest - bank naprawde nie panuje.
    >
    > Aczkolwiek zdarza sie ze dzwonia i pytaja czy pan placil w Nigerii ...
    > albo nie dzwonia i nie pytaja, tylko blokuja, niech klient zadzwoni.

    U mnie dzwonią.

    > No i na tym polega - 99.99% jest uczciwe - zreszta ta tez byla
    > uczciwa, tylko nie zwrociles uwagi na te automatyczne platnosci co pol
    > roku.

    Ja nadal nie mam pewności, czy w ogóle była taka informacja. Po prostu
    nie neguję tego, choć wydaje mi się, że zwróciłbym uwagę na takie
    udziwnienie.

    > Tym niemniej podejscie polskich bankow mnie troche dziwi ... a
    > moze i w USA tak naprawde byloby podobnie ?

    > Jest tak samo, albo podobnie.
    > Ale mysl, jak bank sie gimnastykuje aby rozliczyc takie platnosci juz
    > mnie cieszy :-)

    Bo BPH wbrew pozorom, odkąd się stał relatywnie małym bankiem jest
    całkiem OK! Wiele rzeczy da się przez net zrobić, ale mają dość
    indywidualne podejście i da się tam pogadać.

  • 112. Data: 2015-11-21 19:11:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > Od zawsze był jeszcze kod bezpieczeństwa.

    za krotko zyjesz.

  • 113. Data: 2015-11-22 21:18:55
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

    > Chip ma jedynie tą zaletę na paskiem magnetycznym, że nie da się go
    > skopiować.

    To bardzo kategoryczne stwierdzenie, ale niestety nieprawdziwe.
    Niektóre karty da się "skopiować" (tak, by dało się nimi płacić)
    zupełnie łatwo.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 114. Data: 2015-12-09 00:06:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Od żadnego tylca. Jak składałem tę reklamację, to nie wiedziałem, o co
    > chodzi.A Bank sam to robi. Oczywiście wdzięczny Ci jestem za
    > zaangażowanie, ale zauważ, że pomimo Twojego optymizmu proponowane przez
    > Ciebie rozwiązania nie za bardzo działają. Sam próbowałeś i niby chcieli
    > nawet za lipiec oddać pieniądze, ale nie dało się. Próbowała koleżanka,
    > to zaczęli piętrzyć inny problem. W mojej ocenie dobra wola tej firmy,
    > to jest jedynie Twoja opinia.

    Zatem by wątek zamknąć. Dostałem od Banku pismo, z którego wynika, że
    zablokowali tamtej firmie możliwość obciążania mojej karty. W styczniu
    się przekonam, czy skutecznie. W każdym razie mój sposób okazał się
    skuteczny.

  • 115. Data: 2015-12-09 01:19:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > zablokowali tamtej firmie możliwość obciążania mojej karty. W styczniu
    > się przekonam, czy skutecznie. W każdym razie mój sposób okazał się

    Jesli byles na tyle inteligentny zeby powiedziec twojej koleżance, żeby
    powiedziała babce na infolini, ze rezygnujesz ze subskrypcji to i tak by
    nie obciążyli.

    Powiedziałeś?
    Pewnie nie, bo po co.