  • 1. Data: 2015-11-06 12:38:46
    Temat: 100 zł i dobre konto od Kevina Spacey i braci Golców
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    BZ WBK nie zwalnia tempa w próbie dogonienia PEKAO S.A. w kwestii ilości aktywnych
    rachunków. Bank wypuścił teraz promocję darmowego konta z darmową kartą i opro 4%.
    Ponadto łatwe 100 zeta do zdobycia. Propozycja dla osób, które przed 31 sierpnia
    zdążyły zamkną konto albo nie miały go w ogóle.

    Pozdrawiam, http://jakdorobic.com

  • 2. Data: 2015-11-06 20:03:53
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 6 Nov 2015 03:38:46 -0800 (PST), jakdorobic.com napisał(a):

> [...]
    Ponadto łatwe 100 zeta do zdobycia. Propozycja dla osób, które przed 31 sierpnia
    zdążyły zamkną konto albo nie miały go w ogóle.

    A kto jest organizatorem tej promocji i gdzie są regulaminy?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 3. Data: 2015-11-06 20:23:19
    Od: "jakdorobic.com" <j...@g...com>

    Akcja organizowana jest razem z Agorą. Regulaminy na stronie promocji (link
    znajdziesz m.in. na blogu do którego adres podje w podpisie).

    Pozdrawiam, http://jakdorobic.com

  • 4. Data: 2015-11-06 20:37:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 563cf9a1$0$694$6...@n...neostrada.pl

    > A kto jest organizatorem tej promocji i gdzie są regulaminy?

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=wNC0ED59&cr=82wuEQ
    DT&s=NdnT4JTV

    Tu organizatorem jest Agora; 3 dychy ode mnie.

    http://godnepolecenia.zpremia.pl/static/promocja/god
    nepolecenia.zpremia.pl/lpv1/img/Regulamin_promocji.p
    df

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2016-01-20 14:48:20
    Od: j...@g...com

    Rusza kolejna edycja promocji, tym razem w ramach akcji MoneyMania (czyli
    organizatorem jest Money.pl). Tak jak poprzednio: prowadzenie, karta, bankomaty i
    przelewy - wszystko za free. Żeby zdobyć bonus należy zarejestrować się w akcji i
    dokonać 5 płatności bezgotówkowych kartą lub BLIK-iem.

    Regulamin, http://moneymania.pl/pdf/regulamin-money-mania3-20.0
    1.2016.pdf

    Szczegółowy opis u mnie na blogu

    Pozdrawiam, http://jakdorobic.com