  • 11. Data: 2009-08-11 22:20:11
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Sie, 17:48, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Klienci Madoffa też byli zadowoleni i to przez tyle lat! :-)

    Tak, ale Bernie nie pisal, ze produkty / uslugi firmy Bernard L.
    Madoff Investment Securities LLC sa objete gwarancjami Federal Deposit
    Insurance Corporation. :)

  • 12. Data: 2009-08-11 22:24:20
    Od: schliesky <t...@m...pl>

    bradley.st wrote:

    > Tak, ale Bernie nie pisal, ze produkty / uslugi firmy Bernard L.
    > Madoff Investment Securities LLC sa objete gwarancjami Federal Deposit
    > Insurance Corporation. :)

    Choć złodziej, to jednak uczciwy :-)

    --
    Pozdrawiam, *Schliesky*
    email: schliesky at gmail

  • 13. Data: 2009-08-11 22:29:51
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Sie, 17:44, "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Z tekstu nie wynika, że usługi OF są objęte gwarancjami. Broń Boże.
    > Przecież nie mogą kłamać. Mamy sami sobie wyobrazić i mieć nadzieję,
    > że są.
    >
    > Tak, teraz się czepiam. Jeśli są niedomówienia to tłumaczę je zawsze
    > na niekorzyść składającego takie deklaracje.

    Az wygrzebalem "Potwierdzenie zalozenia lokaty":

    "Bank prowadzacy rachunek lokaty: Noble Bank SA"
    "Glowny dystrybutor lokaty: Open Finance SA"

    Na potwierdzeniu jest pieczatka Noble Bank SA. Rachunek, na ktory
    wplacilem pieniadze jest w Noble Bank SA. Open Finance NIE jest
    pelnomocnikiem do rachunku zalozonego na moje nazwisko.

    Zauwaz, ze uslugi OF nie musza byc objete gwarancjami, po pieniadze
    wedruja z Twojego konta w banku X na Twoje konto w Noble Bank SA bez
    posrednictwa OF.

  • 14. Data: 2009-08-11 22:34:25
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Sie, 18:24, schliesky <t...@m...pl> wrote:

    > Choć złodziej, to jednak uczciwy :-)

    E tam, zaraz uczciwy. :) Gdyby dawal takie gwarancje (a jako broker
    nie mogl), to zamkneliby mu sklepik po tygodniu. A tak firma sie
    rozwijala od 1960 roku... i rozwijala... i rozwijala... Az tu nagle,
    panie dzieju, kryzys i recesja, a klientela chce wyplacac... :)

  • 15. Data: 2009-08-12 06:23:48
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Na potwierdzeniu jest pieczatka Noble Bank SA. Rachunek, na ktory
    > wplacilem pieniadze jest w Noble Bank SA. Open Finance NIE jest
    > pelnomocnikiem do rachunku zalozonego na moje nazwisko.

    A dyspozycje zerwania lokaty mozesz zlozyc za posrednictwem OF czy musisz w
    Noble?

    MK

  • 16. Data: 2009-08-12 06:45:43
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 08:23, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    > A dyspozycje zerwania lokaty mozesz zlozyc za posrednictwem OF czy musisz w
    > Noble?

    W OF zlecisz to telefonicznie, ale możesz też iść osobiście do Noble.

  • 17. Data: 2009-08-12 06:49:24
    Temat: Re: Wiarygodno?ae Open Finance
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > W OF zlecisz to telefonicznie, ale możesz też iść osobiście do Noble.

    Czy w praktyce to OF zleca Noble zerwanie lokaty, wiec ma jakies ograniczone
    pelnomocnictwo. Chyba, ze nagrana rozmowa jest przesylana do Noble, tam
    odsluchuje/weryfikuje ja pracownik Noble i na podstawie tej telefonicznej
    dyspozycji dokonuje zamkniecia lokaty.

    MK

  • 18. Data: 2009-08-12 06:59:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Szymon" news:h5smav$3v3$1@news.dialog.net.pl

    > Tylko po co mnożyć marki?

    Dostrzegasz różnicę pomiędzy Noble bankiem i OF? Z twojej wypowiedzi wynika,
    że nie bardzo...

  • 19. Data: 2009-08-12 07:05:07
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbynek Ltd." news:h5sn89$heh$1@inews.gazeta.pl

    > Powtórzę, jeśli właścicielem subkonta jest OF, to tak sobie jest
    > gwarantowana. Zakładam długoterminową lokatę. W któryś piątek
    > wieczorem OF wybiera kasę ze wszystkich kont. NB jest czysty, bo
    > wypłacił właścicielowi. I bardzo by mi chciał pomóc, ale ja nie mam
    > w NB konta, więc nic mi nie zagwarantował. Samo autorstwo wpłaty na
    > konto kogoś, kto mi naobiecywał jakichś cudów na kiju, nie daje mi
    > żadnych uprawnień.

    ROFTL :) Zbyniu powiem mi jedną rzecz - czemu jeszcze trzymasz swoje
    pieniądze w banku a nie w skarpecie :) Przecież w banku mogą cię okraść a
    szczególnie w takim przybytu jak OF, który swoje lokaty oferuje m. in. za
    pośrednictwem OF :)

    > Jeżeli ktoś rezerwuje sobie możliwość wykonania szwindla, to już
    > niedobrze. Nie musi on być wykonany; wystarczy, że ktoś dopuszcza
    > możliwość. Brak gwarancji bezpieczeństwa już mi brzydko pachnie.

    ROFTL :) Naprawdę tak pozytywnie nakręciłeś mnie na dzisiejszy dzień, że
    stałeś się moim idolem na tej grupie :)

    > To nie jest argument za pełną uczciwością OF :-D

    Najlepiej schowaj sobie pieniądze do skarpety - tam będą w 100% bezpieczne.

    > Może ci pierwsi załapią się na uczciwe rozliczenia. Dla wyrobienia
    > solidności marki OF :-P

    Jak byś czytał tą grupę a nie tworzył durne posty, z których nic po za twoją
    (przepraszam) paranoją? nie wynika to byś wiedział, że kasa wraca bez
    najmniejszego problemu. :)

    > Jestem sceptyczny, bo mało wiarygodnych, udokumentowanych
    > informacji, choćby i na stronie samego OF.

    Nikt cię nie zmusza do zakładania lokat w OF. Jeżeli się na to zdecydujesz
    przynajmniej oszczędzisz sobie pisania gorzkich żali na grupę, że po dwóch
    dniach od wpłacenia kasy nie widzisz na swoim koncie swoich pieniędzy ;)

    Miłego dnia.

  • 20. Data: 2009-08-12 07:06:33
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "schliesky" news:h5sovl$o10$1@inews.gazeta.pl

    > Klienci Madoffa też byli zadowoleni i to przez tyle lat! :-)

    Dostrzegasz różnicę, że jeżeli porównujemy Madoff'a do OF (w przypadku
    stricte lokat bankowych) to mówimy o zupełnie innych bajkach.