  • 1. Data: 2009-08-11 13:47:07
    Temat: meritum już jest
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    rano nie było jeszcze co mnie trochę zaniepokoiło
    ale już jest: http://tnij.org/meritum

    6.4% dzienna, 6 miesięcy

    --
    http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
    http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

  • 2. Data: 2009-08-11 14:50:10
    Temat: Re: meritum już jest
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    > rano nie było jeszcze co mnie trochę zaniepokoiło
    > ale już jest: http://tnij.org/meritum
    >
    > 6.4% dzienna, 6 miesięcy

    Dyskusja kilka watkow ponizej o tej lokacie. Ale wracajac do pytania, czy
    masz doswiadczenia z lokatami w tym banku, czy terminowo zwracaja lokate po
    zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru dla
    tego banku?

  • 3. Data: 2009-08-11 17:23:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message

    > Dyskusja kilka watkow ponizej o tej lokacie.
    ja nie dyskutuję tylko anonsuję byt jej na stronie

    > Ale wracajac do pytania, czy
    do którego pytania mamy wracać?

    > masz doswiadczenia z lokatami w tym banku, czy terminowo zwracaja lokate
    > po
    nie znam meritum

    > zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru
    > dla tego banku?
    pewnie wkrótce sprawdzę

  • 4. Data: 2009-08-12 11:06:51
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    On 11 Sie, 15:50, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > zakonczeniu, czy zakladanie przebiega sprawnie i jakie sa sesje elixiru dla

    Ja mam pare lokat w tym banku i jak na razie jestem w 100% zadowolony.
    W zeszłym tygodniu moja lokata wróciła z Meritum po 6 miesiacach o
    kilkaset złotych bogatsza:) Miałem pieniądze na koncie w mBanku w tym
    samym dniu co zakończenie lokaty tak więc musze pochwalic za szybkość.
    Co do zakładania to dostajesz potwierdzenie mailem z podpisem cyfrowym
    na drugi dzień po założeniu lokaty ale jak wysyłałem kase rano z
    mBanku to lokata była założona z datą tego samego dnia. Tylko
    potwierdzenie dostałem na drugi dzień. A co do obsługi to zrobili mały
    bład w potwierdzeniu więc wysłałem maila a było to po 20 wieczór.
    Zaskoczyli mnie pozytywnie bo dostałem poprawiony certyfikat lokaty po
    kilku minutach:)

  • 5. Data: 2009-08-12 20:25:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > pewnie wkrótce sprawdzę

    info z banku Meritum:
    W odpowiedzi na Pana korespondencję mailową, poniżej przesyłam godziny
    Elixir obowiązujące w naszym Banku:
    . Przychodzące: 10.30, 14.30, 16.30

    . Wychodzące: 8.30, 12.30, 15.00

    Jednocześnie informuję, iż po wpływie środków na konto Banku w terminie 5
    dni roboczych od złożenia wniosku oraz założeniu lokaty, w drodze odrębnego
    kontaktu następuje wysłanie Potwierdzenie założenia lokaty w formie
    elektronicznej.