  • 1. Data: 2009-08-11 17:46:10
    Temat: Alior zachęca do przenoszenia kart
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=100,Oferta-specjaln
    a-Kart-Kredytowych

    Nic nie rozumiem. To skąd te schody przy przenoszeniu ? Dostali
    schizofrenii ?

  • 2. Data: 2009-08-11 18:05:05
    Temat: Re: Alior zachęca do przenoszenia kart
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Aug 11, 7:46 pm, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/w...

    > Nic nie rozumiem. To skąd te schody przy przenoszeniu ? Dostali
    > schizofrenii ?

    Dziś założyłem tam rachunki (firmowy i prywatny) w ramach testu.
    Pytałem o KK i w sumie nie jest aż tak źle jak myślałem (w przypadku
    DG/KPiR). Chcą tylko PIT i kopię książki a zamiast zaśw. z ZUS, US
    wystarczy wyciąg z obecnego konta. Tak więc chyba sprawdzę jak to
    wygląda w praktyce. A poza tym całkiem przyjemnie w oddziale...

  • 3. Data: 2009-08-11 18:11:15
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Bungiel pisze:
> [...]
    > wystarczy wyciąg z obecnego konta. Tak więc chyba sprawdzę jak to
    > wygląda w praktyce. A poza tym całkiem przyjemnie w oddziale...

    Witam,

    W ubiegły piątek założyłem konto, oraz wnioskowałem o wydanie KK ( to
    moja pierwsza karta), dzisiaj telefon zebym przyszedł podpisać umowę:)
    Obsługa ok:) tylko pisanie na tym tablecie to kurde wychodziły esy
    frolesy mam nadzieje ze nie biora tego jako wzor podpisu:)

  • 4. Data: 2009-08-11 18:27:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

[...]

    Hehehe, nie jest tak źle... może i nie jest.

    Dziś jednak przenosiłem kolejną (czwartą) kartę do Millennium.

    Chcieli tylko 3 wyciągi z przenoszonej karty i nic więcej. W oddziale także
    bardzo miło, obsługa w zamkniętym mini-pokoiku. Alior niech idzie do budy
    jeżeli chodzi o kwestię KK. Niewatpliwą przewagą Aliora nad Mille jest
    integracja z biurem maklerskim no i oferta depozytowa. Ale w kwestii KK to
    jakby wzorowali się na Pekao oraz BZWBK i to akurat nie w tych dobrych
    rzeczach.

  • 5. Data: 2009-08-11 18:31:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 20:27, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > integracja z biurem maklerskim no i oferta depozytowa. Ale w kwestii KK to
    > jakby wzorowali się na Pekao oraz BZWBK i to akurat nie w tych dobrych

    Może zaryzykujemy ? Pewnie mi kazą przynieść bilans i rachunek wzysków
    i strat, chociaż...Ostatnim razem długo msiałem tłumaczyć, czym różni
    się spółka z o.o. od cywilnej.

  • 6. Data: 2009-08-11 18:47:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    > Może zaryzykujemy ? Pewnie mi kazą przynieść bilans i rachunek wzysków
    > i strat, chociaż...Ostatnim razem długo musiałem tłumaczyć, czym różni

    Muszę z tydzień odczekać, przygotować się psychicznie i może pójdę, choć nie
    mam najlepszych przeczuć.

    Lepiej Ty idź pierwszy. :)

  • 7. Data: 2009-08-11 19:01:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 20:47, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Muszę z tydzień odczekać, przygotować się psychicznie i może pójdę, choć nie
    > mam najlepszych przeczuć.
    >
    > Lepiej Ty idź pierwszy. :)

    Jesli mam byc szczery, to najpierw odwiedzę Mille, ING, GeMoney i
    Getin, a potem się zobaczy...Z Aliorem mam bez przerwy jakieś
    historie, przez co sama nazwa tego banku działa mi na nerwy. Są
    naprawdę lepsze karty, choc dusza fanatyka domaga się zaliczenia i
    tego banku.

    P.S. Wielką frajdę sprawił mi Twój tekst o zabawach w kotka i myszkę z
    psiarnią drogową i sądem. Uważam, że dopóki władzuchna nie zbuduje
    normalnych dróg, to nie ma moralnego prawa karać za to, że ludzie chcą
    jeździć. Wróciłem właśnie znad morza; droga gorsza jakościowo niż rok
    temu, przypominająca grajdołami fabryczny tor do testów, za to
    fotopstryków trzy razy więcej. Tak oto, tłukąc termometr, walczy się u
    nas z gorączką.

  • 8. Data: 2009-08-11 19:11:10
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    A mogę jakiś lynk do tego tekstu prosić?

    W.

  • 9. Data: 2009-08-11 19:13:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > Mille jest integracja z biurem maklerskim no i oferta depozytowa. Ale w
    > kwestii KK to jakby wzorowali się na Pekao oraz BZWBK i to akurat nie w

    Za to KK Alior jest znacnzie lepsza niż to co ma w ofercie Millennium.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2009-08-11 19:14:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]

    > historie, przez co sama nazwa tego banku działa mi na nerwy. Są
    > naprawdę lepsze karty, choc dusza fanatyka domaga się zaliczenia i

    Ja jakoś też nabrałem jakiejś podświadomej niechęci do tego banku. Choć
    korzystam aktywnie z ich BM.

> [...]
    > temu, przypominająca grajdołami fabryczny tor do testów, za to
    > fotopstryków trzy razy więcej. Tak oto, tłukąc termometr, walczy się u

    To jaka jest jakość dróg nie jest winą policji, ich rolą jest dbanie o
    bezpieczeństwo na drogach, ale mogliby to robić z sensem. Nie jestem jakimś
    piratem drogowym, w życiu wypadku nie spowodowałem, parkując też zawsze
    zwracam uwagę żeby kogoś czy czegoś nie zablokować. Nawet ze 3 razy uznałem,
    że rzeczywiście przegiąłem i mandat zapłaciłem. Ale jak jadę o 2 w nocy,
    żywego ducha na drodze w promieniu kilometra, a ktoś mnie zatrzymuje i mówi,
    że 130 zamiast 70 oraz chce za to 500 zł, no to sorry. Albo że drogę
    maluchowi zajechałem. Raz nawet na A4 mnie zhaltowali, że 170 zamiast 110, a
    to chyba najlepsza droga w pl (odcinek Katowice-Wrocław), no więc sorry. :)
    Sensowność dużej ilości znaków drogowych w pl jest nikła i tyle.