  • 91. Data: 2009-08-12 21:29:31
    Temat: Re: Wiarygodność Open Finance
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2009 11:42:48 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wklepał(-a):

    >"Zbynek Ltd." news:h5u0o0$p15$1@inews.gazeta.pl
    >
    >A kto niby po za tobą ma być innym właścicielem i dysponentem tej kasy jak
    >nie TY? POLACY MYŚLCIE!

    Kupując polisę z funduszem zwykle jest tak, że nie jesteś posiadaczem jednostek
    uczestnictwa w funduszu X. Ha! Posiadaczem jest ubezpieczyciel, a ty możesz
    jedynie od niego domagać się odkupienia/konwersji czy tam czegoś. Jak pójdziesz
    bezpośrednio do TFI, które obsługuje ten fundusz to powiedzą "nie znamy Pana,
    nie mamy Pańskich pieniędzy i co nam Pan zrobi?".

    Tak więc pytanie nie jest całkiem bezsensowne.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 92. Data: 2009-08-12 21:32:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Valdi.Pavlack napisał(a) :
    > "Zbynek Ltd." <news:h5vaff$b0d$1@inews.gazeta.pl

    > No to się zdecyduj czy bym się zdecydował czy nie? :)

    Rozumienie już wyłączyli na dziś? "Odważnie" na grupie - tak to
    należy rozumieć.

    --
    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 93. Data: 2009-08-12 21:40:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sławomir Szyszło" news:h5vj8s.2ik.1@slaszyszCIACHTO.list.pl

> [...]
    Pana,
    > nie mamy Pańskich pieniędzy i co nam Pan zrobi?".
    > Tak więc pytanie nie jest całkiem bezsensowne.

    Myślałem, że rozmawiamy o lokatach stricte bankowych :)
    Ale jeżeli zeszła mowa na polisy i jednostki TFI to zgadzam się z tym co
    napisałeś. Jeżeli zostajemy przy tematyce związane z OF to w przypadku ich
    najnowszych ofert właścicielem jednostek nabytych w ramach struktury jest
    Noble Funds (do czasu zakończenia inwestycji), kasa na lokacie jest twoja.

  • 94. Data: 2009-08-12 21:45:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbynek Ltd." news:h5vceh$ir6$2@inews.gazeta.pl

    > Rozumienie już wyłączyli na dziś? "Odważnie" na grupie - tak to
    > należy rozumieć.

    Rozumienie? Ja widzę, że to chyba ty nie rozumiesz o co się ciebie pytają.
    No nic Zbyniu. Idź się umyj, zrób siusiu, paciorek i do łóżeczka bo późna
    pora :)

    PS.
    Pamiętaj! - rączki na kołderce, bo coś tutaj na grupie pisałeś w swoim
    poście o samozadowoleniu (klientów) itp. :)

    Dobranoc. :)

  • 95. Data: 2009-08-13 06:52:33
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 12 Sie, 16:06, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > Rozumiem, że google stanowi dla Ciebie źródło informacji biznesowych na
    > temat planów strategicznych grup kapitałowych na przykład. Acha...

    Jesteś tak głupi czy tylko udajesz? Google miał Ci posłużyć do
    znalezienia publikacji obowiązkowych, które muszą produkować S.A. Tam
    byś się dowiedział o tym do czego były potrzebne pieniądze Noble
    Bankowi, nie Getinowi, nie Getin Holdingowi tylko właśnie Noble.

    A tak poza tym, jak Wam się nie podoba OF to można było iść
    bezpośrednio do Noble i założyć sobie roczną "Top Lokatę" lokatę na 7%
    bezpośrednio w Noble (to samo można było zrobić przez OF bez
    wychodzenia z domu, ale skoro to taki kosztowny pośrednik...)

  • 96. Data: 2009-08-13 16:29:38
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 12 sie 2009 o 16:37 GMT, bzdreg napisał(a):

    > Taka "ciekawostka" apropos:
    > Mam w EB parędziesiąt k depozytów (lokaty i RO). Dzwoni do mnie pani z
    > EB ze "specjalną ofertą dla mnie, o obniżonym oprocentowaniu... bla
    > bla...". Pytam czego oprocentowaniu?
    > - Kredytów [...]
    > - Czy pani ma wgląd w moje konto, w produkty, z których korzystam?
    > - Chwileczkę, ... Tak!
    > - Czy pani sądzi, że mogę być zainteresowany jakimś waszym kredytem?
    > - No... nie...
    > - To niech pani przekaże tym, którzy kazali pani do mnie dzwonić, żeby
    > puknęli się w głowę i to porządnie. Do widzenia.

    Do mnie dzwonil Pan z Getinu, ze niby cos do mnie wyslali poczta, ze cos
    odnosnie kredytu:

    - Nie, nie jestesm zainteresowany kredytem
    - A moze jakies inne nasze produkty beda Pana interesowac?
    - np?
    - moge panu przedstawic nasze lokaty
    - sledze rynek lokat na bierzaco i korzystam z innych lepszych ofert w tej
    chwili
    - ahh, eee, nooo, rozumiem, w takim razie dziekuje do widzenia

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 97. Data: 2009-08-13 19:36:00
    Temat: Re: Wiarygodno?ć Open Finance
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Tomek z Wawy napisał(a) w wiadomości:
    <9...@c...goo
    glegroups.com>...
    On 12 Sie, 08:23, "MK" <m...@i...pl> wrote:

    >W OF zlecisz to telefonicznie, ale możesz też iść osobiście do Noble.

    Znaczy się zerwać bezpośrednio w Noble można? A założyć nie? :)

    Arek

  • 98. Data: 2009-08-14 11:19:10
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 12 Sie, 08:49, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:3d67b625-1b14-4350-9373-510b98ac80d6@
    p23g2000vbl.googlegroups.com...
    > On 12 Sie, 07:13, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    >
    > Gdyby zakladanie lokat po 500 zlotych mialo sie odbywac w oddziale
    > Noble, zapewne wymusiloby to zatrudnienie nowych pracownikow.
    > A po co? W ten sam sposób co OF, Pocztowy, Meritum...

    Totez wlasnie OF juz to dla nich robi, jednoczesnie posredniczac przy
    swiadczeniu innych uslug.