  • 1. Data: 2009-08-11 19:30:56
    Temat: wyciagi z KK ING
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    ING po raz kolejny zmienił wygląd wyciągów.

    Jest coraz mniej pomarańczowego koloru, pomarańczowy został obecnie tylko
    lew w nagłówku. Cała reszta, łącznie z ramkami jest czarna, zniknęły
    wypełnienia ramek. Ogólnie wyciąg wygląda jak jego własne ksero.

  • 2. Data: 2009-08-11 19:35:10
    Temat: Re: wyciagi z KK ING
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 21:30, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    Ogólnie wyciąg wygląda jak jego własne ksero.

    Citi to samo. Jakaś nowa, oszczędnościowa technologia ? Bo nie o
    estetykę tu chyba chodzilo ?

  • 3. Data: 2009-08-11 19:37:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 11 Sie, 21:30, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Citi to samo. Jakaś nowa, oszczędnościowa technologia ? Bo nie o
    > estetykę tu chyba chodzilo ?

    Pewnie jakieś podniosłe ekologiczne argumenty za tym przemawiały.

    Najporządniej to wyglądają obecnie wyciagi z Raiffeisen, niezmiennie od
    wielu lat. Prawie tak samo BPH i Mille.

  • 4. Data: 2009-08-11 20:48:08
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Pewnie jakieś podniosłe ekologiczne argumenty za tym przemawiały.
    >
    > Najporządniej to wyglądają obecnie wyciagi z Raiffeisen, niezmiennie od

    A ja lubię wyciągi DC - skrajnie przejrzyste, proste i skromnie eleganckie.
    Filip

  • 5. Data: 2009-08-11 20:55:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Filip" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A ja lubię wyciągi DC - skrajnie przejrzyste, proste i skromnie
    > eleganckie.

    Też racja. Nie wymieniłem bo DC to nie KK.

  • 6. Data: 2009-08-11 20:59:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Najporządniej to wyglądają obecnie wyciagi z Raiffeisen, niezmiennie od
    > wielu lat. Prawie tak samo BPH i Mille.

    IMO zbędną papierologia.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-08-11 22:30:38
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Filip" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Też racja. Nie wymieniłem bo DC to nie KK.
    fakt - mea culpa

  • 8. Data: 2009-08-12 11:18:07
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > lew w nagłówku. Cała reszta, łącznie z ramkami jest czarna, zniknęły
    > wypełnienia ramek. Ogólnie wyciąg wygląda jak jego własne ksero.

    WOW

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99