  • 1. Data: 2009-08-11 07:32:16
    Temat: ING nie akceptuje kart Aliora.
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
    w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
    ichniego bankomatu i sie naciąć.

  • 2. Data: 2009-08-11 07:34:55
    Temat: Re: ING nie akceptuje kart Aliora.
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 00:32:16 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że w
    > pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
    > ichniego bankomatu i sie naciąć.

    Dziwne wypłacałem u siebie już w dwóch placówkach, czyli 100% ING w moim
    mieście, bez problemu.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-08-11 07:38:38
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 09:34, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Dziwne wypłacałem u siebie już w dwóch placówkach, czyli 100% ING w moim
    > mieście, bez problemu.

    Ja za każdym razie widzę komunikat: "błąd czytnika albo karty".
    Cholera wie, może karta, może czytnik...

  • 4. Data: 2009-08-11 08:20:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-08-11, szczurwa <s...@g...com> wrote:
    > Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
    > w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
    > ichniego bankomatu i sie naciąć.

    Ale Maestro, czy MasterCard?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-08-11 08:25:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Aug 2009 00:38:38 -0700, szczurwa napisał(a):

    > Ja za każdym razie widzę komunikat: "błąd czytnika albo karty". Cholera
    > wie, może karta, może czytnik...

    Ja maestro wypłacam normalnie. Może przyglądnij się tym bankomatom jakie
    karty akceptują. U mnie w mieście np w BGŻ, Polbank w jednym bankomacie
    wypłacę a w innym nie. Rozwiązaniem na pewno jest MC debetowy z Aliora,
    albo zmiana na DB/Nordea bo tam jest VE ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-08-11 08:28:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 10:20, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > Ale Maestro, czy MasterCard?

    Maestro, jeszcze konkursowa, niespersonalizowana.

  • 7. Data: 2009-08-11 11:13:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
    > w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
    > ichniego bankomatu i sie naciąć.

    W Złotych Tarasach działa bezproblemowo. Na Siennej również. Testowane
    kilkanaście razy.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2009-08-11 19:18:43
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    szczurwa pisze:
    > Przynajmnej moich i w czterech placówkach w Warszawie. Jest szansa, że
    > w pozostałych również. To na wypadek, gdyby ktos chciał skorzystać z
    > ichniego bankomatu i sie naciąć.

    Mi nie chciało Mastercard w bankomacie Nordei przyjąć - komunikatu nie
    pamiętam.

  • 9. Data: 2009-08-11 19:20:25
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 11 Sie, 21:18, adams99 <n...@n...spam.no.problem> wrote:

    > Mi nie chciało Mastercard w bankomacie Nordei przyjąć - komunikatu nie
    > pamiętam.

    Tutaj z kolei zero problemów - maestro działa jak burza.