  • 1. Data: 2009-08-11 10:53:05
    Temat: uwaga na weekendy w Open Finance - lokaty
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W opisie np. lokaty optymalnej zastrzegają się, że księgowanie może być
    następnego dnia roboczego po wpłynięciu pieniędzy, a więc jeśli
    przelejesz w piątek, nawet pierwszym eliksirem, to zaksięgują łaskawie w
    poniedziałek, a odsetki za 3 dni ukradną.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 2. Data: 2009-08-11 11:05:12
    Temat: Re: uwaga na weekendy w Open Finance - lokaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bzdreg" news:h5rj73$1le$1@nemesis.news.neostrada.pl

    [ciach]

    A wcześniej tego zapisu nie było?
    Nie wiem jak u szanownego grona ale u mnie jedyną bolączką w OF było to, że
    np. nie widziałem kasy przez 3 - 4 dni od momentu wpłaty, ale pieniądze
    pracowały od dnia kiedy zleciłem przelew (w 99% przypadków pieniądze
    opuszczały moje konto pierwszą sesją wychodzącą mBank/Getin/ING).

  • 3. Data: 2009-08-11 12:10:26
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > pracowały od dnia kiedy zleciłem przelew (w 99% przypadków pieniądze
    > opuszczały moje konto pierwszą sesją wychodzącą mBank/Getin/ING).

    Założyłem 3 lokaty, kasę przelałem w odstępstwie kilku minut. Na dwie
    pierwsze kasa wpłynęła w piątek a na ostatnią dopiero w pon.

    Poza tym jedną lokatę zlikwidowałem kilka dni po jej założeniu.
    Spodziewałem się, że zwrócą mi tylko kapitał, a naliczyli jeszcze
    odsetki za te kilka dni. Zazwyczaj jak lokatę zlikwiduje się przed
    końcem okresu na jaki była zawarta to bank odsetek nie wypłaca (w końcu
    to nie KO).

    Lokatę zlikwidowałem w pon. (kasa wróciła do mnie tego samego dnia), a
    na ichniejszej liście lokat (aktywnych) była jeszcze przez 2 dni.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-08-11 12:53:19
    Od: " tolek" <t...@W...gazeta.pl>

    Valdi.Pavlack <V...@P...NOspam.pl> napisał(a):

> [...]
    > pracowały od dnia kiedy zleciłem przelew (w 99% przypadków pieniądze
    > opuszczały moje konto pierwszą sesją wychodzącą mBank/Getin/ING).

    przelałem kasę na lokatę "na start" w piątek, prawdopodobnie ostatnim
    eliksirem (wyszło z Mille po 13). OF zaksięgował kasę w piątek. Więc nie wiem,
    o co Wam chodzi.

    T.