  • 11. Data: 2003-06-12 14:24:05
    Temat: Re: VW - e-direct już mam !!!
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    news:56ff.000016f5.3ee88bae@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > od Plus Konta. Różnica wystąpiła na końcu.
    > W Plus Koncie mam taki numer:
    > 21300004-xxxxxxxx-27004-020
    > a w koncie e-direct tak:
    > 21300004-xxxxxxxx-27004-021 01
    >
    > I ważna jest tu spacja przed dwoma ostanimi cyframi! Wprowadziłem to już
    do
    > mBanku i Lukasa - o.k., przyjęło. LGnet jednak na pojawiającą się spację
    nie
    > zareagował i połączył mi ostatnie cyfry w całość (02101). Czy wysyłając
    przelew
    > na tak zarejestrowany numer, trafi do celu?

    Ja w mBanku mam wpisane numery bez tych cyferek po spacji i przelewy
    dochodzą bez opóźnień.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 12. Data: 2003-06-12 15:01:12
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

> [...]
    przelew
    > na tak zarejestrowany numer, trafi do celu?

    Ja wpiasłem w Inteligo i mBanku z kreska zamiast spacja, przyjelo.
    Przypuszczam, ze obojetnie, czy kreska czy jako calosc, powedruje bez
    problemu.
    pzdr
    Seb

  • 13. Data: 2003-06-12 18:45:52
    Od: "Gooral" <a...@...podpisie.pl>

    > zgadza się - skoro w instrukcji jest napisane że TELEKOD służy do
    > identyfikacji to bez niego nic nie można zrobic .. tak się dowiedziałem na
    > infolinii i myślę, że nie ma sensu co do tego się spierać vlinkami :-). A
    > telekod ma przyjść na dniach.

    Nie będę się spierał, ale u mnie w pudełku był list w którym stało jak byk:
    zadzwonić i podać numer tokena - tak też zrobiłem i miałem na drugi dzień
    aktywny token - nic natomiast nie było o jakimś telekodzie - może inaczej
    obsługują starych klientów z kontem Plus i lokatą antypodatkową - tylko
    dlaczego ?

    Piotr

    g...@w...pl

  • 14. Data: 2003-06-13 06:41:11
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A jak się identyfikujesz przez telefon jako posiadacz Konta Plus. Na numer
    > klienta, na nazwisko, czy może jednak jakieś inne cyferki podajesz?

    Numerem rachunku - pierwsze 7 cyfr po numerze oddziału.
    Numer ten jest wspólny dla PlusKonta i konta eDirekt.

    Pozdrawiam
    Robetr Wicik

  • 15. Data: 2003-06-13 07:16:38
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gooral" <a...@...podpisie.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A jak się identyfikujesz przez telefon jako posiadacz Konta Plus. Na numer
    klienta, na nazwisko, czy może jednak jakieś inne cyferki podajesz?

    kriskel

  • 16. Data: 2003-06-13 10:37:56
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bcbrj6$c8i$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kriskel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Numerem rachunku - pierwsze 7 cyfr po numerze oddziału.
    > Numer ten jest wspólny dla PlusKonta i konta eDirekt.

    Czyli numerem identyfikacyjnym (numerem klienta). To by znaczyło, że chyba
    zaczynają zwiększać poziom zabezpieczeń wprowadzając telekod do dokonywania
    operacji.

    Pozdrawiam
    kriskel